• ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
  • کد خبر: 23200
  • readingTime: ۱ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: گل گهر از همه جای زمین ارسال‌های بلند می‌کرد و سعی داشت از کیروش استفاده کند؛ این موضوع باعث شد تا بازی از روند طبیعی خود خارج شود، اما این هم یک نوع بازی است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا امروز، پنجشنبه، پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان برابر گل گهر سیرجان در نشست خبری، اظهار کرد: همانطور که روز گذشته گفتم و پیش بینی میشد، بازی امروز از نظر تاکتیکی سخت و پیچیده بود.

وی ادامه داد: در نیمه اول بازی جذابی را شاهد نبودیم، اما در این نیمه تیم گل گهر یک فرصت خوب داشت که خوشبختانه از آن استفاده نکرد. با توجه به ارنج ابتدایی تیم گل گهر احساس کردم ممکن است مقداری احتیاط در فرم بازی این تیم باشد. البته تیم ما نیز در نیمه اول پایین بازی کردو پرس خوبی نداشت.

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به شرایط بازی در نیمه دوم، توضیح داد: نیمه دوم خوبی داشتیم و بازی را به خوبی اداره کردیم. سعی کردیم از فضاهای پشت مدافعان استفاده کنیم و چند موقعیت خیلی خوب هم داشتیم که بهره لازم را نبردیم.

نویدکیا افزود: روی هم رفته یک مقدار بیش از حد توپ از سمت گل گهر روی هوا بود. شاید اگر نوع بازی متفاوت بود، بازی جذاب‌تری میشد. نیم فصل اول و سال گذشته بازی‌های جذابی با گل گهر داشتیم و در این بازی توپ‌ها متاسفانه روی هوا بود. گل گهر از همه جای زمین ارسال‌های بلند می‌کرد و سعی داشت از کیروش استفاده کند. این موضوع باعث شد تا بازی از روند طبیعی خود خارج شود، اما این هم یک نوع بازی است.

وی نتیجه مساوی را برای این بازی عادلانه دانست و تاکید کرد: نیمه دوم کاملا در کنترل ما بود و اگر با هوش‌تر بودیم می توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی سپاهان در واکنش به سوالی مبنی بر بازی تدافعی رقبا در ورزشگاه نقش جهان گفت: هر تیمی می‌تواند هرشکلی که دوست دارد بازی کند و ما نمی‌توانیم از تیم‌ها برای شکل بازی‌شان ایراد بگیریم؛ بلکه باید تنوع تاکتیکی خود را بالا ببریم. در این بازی تیم ما نیز با احتیاط‌تر بازی کرد و این مشکل ما است و نمی‌توان از بقیه تیم‌ها ایراد گرفت. باید از فضاها بهتر استفاده کنیم و کنترل توپ ما بیشتر شود و تعداد پاس‌های و موقعیت‌سازی در موقعیت حریف را افزایش دهیم.

نویدکیا در پایان اظهار کرد: از طرف خود عید نوروز و ایام شعبانیه را به ایرانی‌ها و سپاهانی‌ها تبریک می‌گویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =