• ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰
  • کد خبر: 23170
  • readingTime: ۲ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی سپاهان با تمجید از بازی به رو جلوی تیم‌های امیر قلعه‌نویی، تیم فوتبال گل گهر سیرجان را تیمی قابل احترام خواند و موقعیت سازی جلوی این تیم را دشوار عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان شامگاه امروز، چهار شنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم گل‌گهر سیرجان، اظهار کرد: فردا یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل خود را انجام می‌دهیم. امیر قلعه‌نویی و بازیکنان تیم گل‌گهر نیازی به تعریف من ندارند و یکی از بهترین کادرهای تاریخ فوتبال ایران در گل‌گهر کار می‌کند. این تیم بازیکنان باکیفیتی دارد و در ساختار هجومی و دفاعی، فوق‌العاده خوب است.

وی ادامه داد: گل‌گهر شانس‌های کمی به حریفان خود می‌دهد و تلاش می‌کند با بازیسازی خوب، فرصت‌های خوبی به وجود بیاورد. گل‌گهر سیرجان تیمی فوق‌العاده قابل احترام است و بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت. بازی بسیار سختی فردا داریم و بازی نیم فصل‌مان را هم فراموش نمی‌کنیم که واگذار کردیم.

سرمربی سپاهان افزود: امیدوارم بچه‌های ما بتوانند با تمرکز کامل وارد زمین شوند و باید هر کدام‌شان بهترین بازی‌شان را ارائه دهند. امیدوارم بتوانیم امتیاز کاملی از این بازی بگیریم.

نویدکیا درباره شرایط محرومان و مصدومان تیمش توضیح داد: این بازی یاسین سلمانی و جلال‌الدین علی محمدی را به علت مصدومیت نداریم. البته مسعود ریگی هم مصدوم است اما وضعیتش بهتر شده است.

وی با اشاره با ساختار تیم سپاهان در فاز هجومی گفت: همان روند همیشگی را در بازی فردا ادامه می‌دهیم‌، زیرا سپاهان در چند هفته گذشته خوب کار کرده و فردا هم می‌خواهیم همین کار را انجام دهیم. گل گهر بسیار تیم خوبی است و موقعیت سازی جلوی آن‌ها سخت است اما باید تمام تلاش‌مان را انجام دهیم تا فوتبال خوبی را ارائه دهیم.

سرمربی سپاهان درباره امیر قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: دو سال با قلعه‌نویی کار کردم و می‌دانم او یکی از بهترین مربیان تاریخ لیگ ایران است. تجربه‌های بسیار خوبی از کار با او به دست آوردم و همان حالت را در تیمم دارم. نمی‌خواهم بازیکنم با یک برد بیشتر زندگی و آینده‌اش را خراب کند و به همین خاطر آسیب دیده‌ها بسیار برای من مهم هستند که ابتدا سلامتی‌شان را به دست بیاورند و بعد بازی کنند. تیم‌های قلعه‌نویی همیشه هجومی بودند و این چیزی نیست که یک نفر به راحتی بتواند به دست بیاورد. ما هم نکاتی را برداشت کردیم.

نویدکیا با بیان اینکه "من سرمربی تیم هستم و باید منتظر انواع سبک و تاکتیک‌ها باشم" تصریح کرد: باید تصمیمات درست بگیرم و به تیمم کمک کنم اما بازی به هر حال مقابل گل گهر سخت است و هر دو تیم شانس پیروز شدن دارند و شانس‌ها برابر است.

گفتنی است، تیم فولاد مبارکه سپاهان فردا، پنجشنبه از ساعت ۱۷ در قالب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر میزبان تیم گل‌گهر سیرجان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =