• ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
  • کد خبر: 22975
  • readingTime: ۱ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نساجی فضای زیادی به ما داد اما استفاده لازم را نبردیم، بازیکنانم دوندگی خوبی داشتند و توانستیم در یک بازی خیلی مهم، برنده به اصفهان برویم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان امروز. جمعه در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر یک نساجی را شکست داد.

محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: نیمه اول خوبی داشتیم و سعی کردیم تا جایی که ممکن است علاوه بر اداره بازی، از موقعیت‌ها استفاده کنیم. باید از هافبک‌ها توپ می‌گرفتیم که در نیمه نخست خوب این کار را انجام دادیم و ۲ بر صفر برنده به رختکن رفتیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم سعی کردیم بازی‌مان را تغییر دهیم. چیدمان‌مان را عوض کردیم تا پرس از جلو نداشته‌ باشیم و از مرکز زمین دفاع کنیم. برای بازی‌های آسیایی باید خودمان را آماده کنیم. نساجی عالی کار کرد و حتی می‌شد برد در بازی را از دست بدهیم. می‌خواستیم از ضدحملات استفاده کنیم اما در آن سو پس از گل زیبای نساجی، روند به سود این تیم برعکس شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ممکن بود بازی را از دست بدهیم اما باید خیلی بهتر در ضدحملات از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم. نساجی فضای زیادی به ما داد اما استفاده لازم را نبردیم. بازیکنانم دوندگی خوبی داشتند و توانستیم در یک بازی خیلی مهم، برنده به اصفهان برویم.

نویدکیا در پاسخ به سوالی درباره داوری این دیدار تصریح کرد: هیچ‌وقت در خصوص داوری صحبت نمی‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =