مسعود ابراهیم‌زاده

کاپیتان ذوب‌آهن گفت: اشتباه هافبک آلومینیوم بود که باعث اخراجش شد و فکر می‌کنم اخراج هم درست بود. نباید چنین اتفاقاتی رخ بدهد. برای فوتبال ما خیلی زشت است که چنین اتفاقات و دعوا و درگیری ها وسط زمین و روی نیمکت ها رخ بدهد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مسعود ابراهیم‌زاده، هافبک تیم ذوب‌آهن پس از برد چهار بر صفر این تیم برابر آلومینیوم اراک ر جمع خبرنگاراناظهار کرد: به دو تیم تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود و هفته‌های قبل هم گفته بودم که تیم‌مان به جایگاه اصلی خودش می‌رسد.

وی افزود: تیم ما خوب و یک‌دل است و اگرچه نتایج در اول فصل کمی بر وفق ما نبود و خیلی مسائل در آن تاثیرگذار بود اما همه چیز را فراموش ‌کردیم و از بازی با سپاهان رشد خود را شروع کردیم. تیم‌مان فوق العاده بازی می‌کند و در این بازی هم نشان دادیم که یک سر و گردن از تیم حریف بالاتر بودیم. توپ‌هایمان در بازی‌های قبلی به گل نمی‌نشست اما این بازی نشست. خیلی خوشحالم. همه بچه ها پر تلاش از جان مایه می‌گذارند. انشاالله که این روند تداوم داشته باشد.

کاپیتان ذوب آهن در مورد درگیری‌هایی که در حاشیه این بازی وجود داشت و همچنین اخراج بازیکن آلومینیوم تصریح کرد: تیم های آقای خطیبی همیشه دونده و درگیر بازی می‌کنند و تیم ما هم همینطور است. وسط زمین همه برای توپ تلاش می‌کنند. فکر می‌کنم اشتباه هافبک آنها بود که باعث اخراجش شد و فکر می‌کنم اخراج هم درست بود. نباید چنین اتفاقاتی رخ بدهد. برای فوتبال ما خیلی زشت است که چنین اتفاقات و دعوا و درگیری ها وسط زمین و روی نیمکت ها رخ بدهد. امیدوارم که دیگر از این صحنه‌ها نبینیم. ما هم دوست نداریم بازی قطع شود و مربی و تدارکات درگیر شوند.

ابراهیم‌زاده در پایان درباره عملکرد خوب خودش و پاس گلی که در این بازی داد گفت: من تمام تلاشم را می‌کنم و توپ ها را خط حمله می‌رسانیم. برای آقای خالقی‌فر خوشحالم که توانست توپی را که دادم تبدیل به گل کند و خودش هم اولین گلش را بزند. انشاالله که در بازی های بعد هم همین اتفاقات رخ بدهد و آمار گلش را بالا ببرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =