حسین زرعی روزبهانی

دبیر دبیرخانه مراکز خصوصی در نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی گفت: الان مشکل توزیع ورق این است که ورق در بورس به دست مصرف کننده نمی‌رسد. ما با مشتریان واقعی سروکار داریم که دسترسی به ورق ندارند و نمی‌توانند در بورس خرید کنند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، حسین زرعی روزبهانی، دبیر دبیرخانه مراکز خصوصی در نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی و تبیین اهداف و استراتژی‌های سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: ما مراکز خدماتی مشکلات بسیاری داریم. یک سری مسائل هست که از بیرون نظیر وزارت خانه ها و دولت به ما تحمیل می شود که اینها را باید تحمل کنیم اما یک سری مسائل هست که ما خودمان برای خودمان ایجاد می کنیم و این باز می گردد به درخواست‌هایی که در جلسات قبل از فولاد مبارکه داشته ایم.

حسین زرعی روزبهانی همچنین گفت: ما سه هلدینگ هستیم که در کل کشور و چند استان مشخص و شناخته شده هستیم. لازم است در صورت امکان مدیران یا نمایندگان این شرکت ها در قالب هیئت سه نفره در دفتر مراکز جلسه ماهانه داشته باشند و این مسائل را به روز تجزیه و تحلیل کنند چون مسائل حوزه فولاد به روز است. ما اگر همین الان برای سال ۱۴۰۰ هر نظری بدهیم زمان آن گذشته است اما این امکان هست که ما به سمت مسائل مهم برای سال ۱۴۰۱ برویم که در پیش روست.

وی افزود: بهتر است ما مسائلی همچون رکود بازار، افت بازار و مسائل سیاسی و جنگ‌های کشورها را از قبل بررسی کنیم و خودمان را در قبال آن آماده کنیم و با دست پر به استقبال مسائل برویم. این طور نشود که به جای پیش بینی، مسائل پیش بیایند و ما تازه بنشینیم فکر درمان کنیم. پیشنهاد ما این است همه مسائل به صورت ماهانه با حضور نمایندگان این سه شرکت در دفتر مراکز تجزیه تحلیل شوند و نتیجه آن به مدیران فولاد مبارکه اطلاع داده شود. اینطور امکان تصمیم گیری سریع تر و به روز مهیا می شود.

مسئول دبیرخانه مراکز خصوصی همچنین بیان داشت: بحث دیگر این است که الان مسائل توزیع ورق وجود دارد و مشکل این است که ورق در بورس به دست مصرف کننده نمی رسد. ما با مشتریان واقعی سر و کار داریم که دسترسی به ورق ندارند و نمی توانند در بورس خرید کنند. نه توان مالی دارند نه مسائل بورس به اینها اجازه خرید می دهد. باید یک تجدید نظر در این خصوص بشود. باید در سطح وزارتخانه این مسائل توزیع ورق را مطرح کنیم و این گره ها را به صورت کارشناسی شده به سمع مسئولین برسانیم و بتوانیم با کمک آنها به سمت حل این مشکلات برویم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =