• ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
  • کد خبر: 22831
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهدی تارتار

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در نیمه دوم نیز فولاد فشار زیادی به تیم ما وارد کرد و با وجود اینکه این تیم شکست خورد، ما را خیلی تحت فشار قرار دادند و بازی هماهنگی به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب‌آهن بعد برتری دو بر یک مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: بازی سنگینی بود و در همان دقایق اولیه بازی غافلگیر شدیم. در دقایق ابتدایی بازی فولاد پرس سنگینی انجام داد و به گل رسید. دقیقا به همان شکلی که به بازیکنان گوشزد کرده بودیم، گل دریافت کردیم که این موضوع از بازیکنان باکیفیتی که داریم بعید بود.

وی ادامه داد: ما غافلگیر شدیم و تا به بازی برگشتیم، دقایقی را از دست دادیم اما در نیمه اول با پرسی که انجام دادیم به گل مساوی رسیدیم. در نیمه دوم نیز فولاد فشار زیادی به تیم ما وارد کرد و با وجود اینکه این تیم شکست خورد، به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها ما را خیلی تحت فشار گذاشتند و بازی هماهنگی به نمایش گذاشتند اما با تعویض‌هایی که انجام دادیم و با تیزهوشی سینا اسدبیگی به گل دوم رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: یک گل خیلی خوب به ثمر رساندیم و در ادامه نیز فولاد را کنترل کردیم. اینکه فولاد در اهواز شکست نمی‌خورد بی دلیل نیست. واقعاً در این دیدار تحت فشار بودیم. فکر می‌کنم فقط پرسپولیس در این دو سه سال فولاد را در اهواز شکست داده بود و خود نکونام هم سه سالی است در اهواز شکست نخورده. بازیکنان ما امروز کار بزرگی کردند و بازی هوشمندانه به نمایش گذاشتیم و سه امتیاز بازی را به دست آوردیم.

تارتار درباره قضاوت و نحوه داوری بازی تصریح کرد: آقای بنیادی‌فر و گروهش روز خوبی داشتند و به آن‌ها و کمیته داوران تبریک می‌گویم. گروه داوری امروز نماینده خوبی برای کمیته داوران بود.

وی در پایان گفت: به هواداران و تمام کسانی که در کارخانه عظیم ذوب‌آهن زحمت می کشند این برد را تقدیم می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =