سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان

در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور تیم سپاهان به مصاف فجر سپاسی می‌رود، فولاد از ذوب‌آهن میزبانی می‌کند، پرسپولیس باید در آبادان مقابل صنعت نفت صف‌آرایی کند و در آزادی نیز استقلال و گل گهر با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور به ایستگاه بیست و یکم رسید و بازی‌های این هفته از رقابت‌ها امروز، یکشنبه پیگیری می‌شود. در این هفته در حالی که رقابت برای صدرنشینی و فرار از سقوط هفته به هفته حساس‌تر می‌شود، بازی‌های مهمی برگزار خواهد شد که این بازی‌ها به شرح زیر است:

پدیده مشهد _ تراکتور تبریز / ساعت ۱۴:۳۰

پدیده که هفته به هفته به سقوط نزدیک‌تر می‌شود، باید مقابل تراکتوری بیاستد که هفته گذشته با ارائه یک بازی خوب به مساوی دو بر دو مقابل سپاهان دست یافت. این بازی اولین بازی ساغلام به عنوان سرمربی تراکتوری‌ها خواهد بود و باید دید قرمزپوشان تبریزی با مربی ترک خود چه خواهند کرد. از طرفی پدیده هفته گذشته مقابل تن به شکست داد تا با هشت امتیاز قعرنشین جدول مسابقات باشد. این تیم برای بقا در لیگ برتر نیاز دارد که از ۱۰ بازی آینده خود حداکثر امتیازات را بگیرد. تراکتور نیز با با ۱۶ امتیاز در رده سیزدهم است و تنها چهار امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر تراکتور به پایان رسید.

میزبانی سپاهان از فجر/ قلعه‌نویی به فرهاد رسید

مس رفسنجان _ نفت مسجد سلیمان / ساعت ۱۵:۰۰

یکی دیگر از مدعیان سقوط یعنی شاگردان محمود فکری در نفت مسجد سلیمان باید به یکی از قتل‌گاه‌های امسال لیگ برتر یعنی رفسنجان بروند. ورزشگاهی که در این دوره از رقابت‌ها بسیاری از تیم‌های بزرگ از جمله سپاهان را زمین گیر کرده است. تیم محمد ربیعی یکی از شگفتی‌های لیگ برتر بوده و تا اینجای کار توانسته ۳۳ امتیاز به دست آورد و با سپاهان رده سومی تنها دو امتیاز اختلاف دارد. از طرفی نفت مسجد سلیمان با محمود فکری اصلا نتایج خوبی کسب نکرده و با ۱۲ امتیاز در منطقه سقوط قرار دارد. بازی رفت این دو تیم در هفته پنجم رقابت‌ها را مس با برتری دو بر صفر به پایان رساند.

پیکان _ نساجی مازندران / ساعت ۱۵:۰۰

پیکان و نساجی دو تیمی هستند که جدای از نتایج در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بازی‌های قابل قبولی ارائه دادند و انتظار می‌رود این بازی نیز دیدنی از آب دربیاید. شاگردان مجتبی حسینی در پیکان با ۳۰ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند و نساجی با ۲۳ امتیاز تیم دهم جدول است. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر پیکانی‌ها به پایان رسید.

میزبانی سپاهان از فجر/ قلعه‌نویی به فرهاد رسید

اراک _ هوادار / ساعت ۱۵:۰۰

آلمینیوم در نیم فصل دوم یک سقوط آزاد داشته و بر عکس رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرده، از طرفی هوادار نیز با یک روند سینوسی توانسته در هفته‌های گذشته خود را از قعر جدول جدا کند. در حال حاضر شاگردان خطیبی با ۲۶ امتیاز تیم نهم جدول هستند و هواداری‌ها با هدایت رضا عنایتی با ۲۲ امتیاز به رده یازدهم رسیدند. بازی رفت این دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر صفر بر صفر مساوی شد.

فولاد خوزستان _ ذوب‌آهن اصفهان / ساعت ۱۶:۰۰

فولادِ نکونام فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و نتایج بسیار سینوسی را گرفته، این تیم که نماینده ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا نیز است در این هفته از رقابت‌ها سراغ ذوب‌آهنی می‌رود که در هفته پیش پس از شش بازی توانست به پیروزی دست یابد. باید منتظر ماند و دید که آبا بازی روی زمین ذوبی‌ها در این دیدار پیروز می‌شود یا بازی بلند شاگردان نکونام شکست را به ذوب‌آهن تحمیل می‌کند. بازی پیشین این دو تیم در هفته ششم با برتری یک بر صفر فولادی‌ها به پایان رسید.

میزبانی سپاهان از فجر/ قلعه‌نویی به فرهاد رسید

استقلال تهران _ گل گهر سیرجان / ساعت ۱۷:۳۰

پس از حواشی فراوان ناشی از رای جنجالی کمیته انظباطی و استیناف علیه گل‌گهر، بار دیگر فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی به یکدیگر رسیدند. رقابت دو چهره محبوب استقلالی‌ها این‌بار روی نیمکت‌های سیرجان دنبال می‌شود؛ استقلال و مجیدی از طرفی برای تثبیت صدرنشینی خود نیاز به کسب پیروزی در این بازی دارند و از طرفی قلعه‌نویی اصلا نمی‌خواهد در این دیدار حیثیتی ببازد. بازی رفت این دو تیم در زمین با تساوی به پایان رسید، اما با رای انظباطی سه بر صفر به سود استقلال اعلام شد.

فولاد مبارکه سپاهان _ فجر سپاسی شیراز / ساعت ۱۸:۰۰

سپاهان پس از کسب سه تساوی مقابل سه تیم قعرنشین لیگ برتر حالا باید از یکی دیگر از تیم‌های قعرنشین لیگ یعنی فجر شهید سپاسی استقبال کند. سپاهان به نظر می‌رسد پس از کمرنگ شدن شانس قهرمانی تمرکز خود را روی مسابقات آسیایی گذاشته و بازی‌های لیگ شاید حکم بازی‌های آماده سازی برای این تیم داشته باشد. از طرفی فجر سپاسی تنها سه امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد و انتظار می‌رود بازی جسورانه‌ای را به نمایش گذارد. سپاهان در بازی رفت در شیراز موفق شد فجر را دو بر صفر شکست دهد.

میزبانی سپاهان از فجر/ قلعه‌نویی به فرهاد رسید

صنعت نفت آبادان _ پرسپولیس تهران / ساعت ۱۹:۳۰

در بازی آخر لیگ برتر شاگردان علی منصور باید در آبادان از شاگردان گل‌محمدی میزبانی کنند. تیم جوان منصوریان در این فصل از رقابت‌ها بازی‌های خوبی را انجام دادند و نتایج قابل قبولی گرفتند، اما آن‌ها در این بازی طالب ریکانی ستاره خود را ندارند و احتمالا در گل زنی به مشکل بخورند. از طرفی پرسپولیسی‌ها اصلا دوست ندارند که در کورس قهرمانی لغزش کنند و شانس خود برای نزدیک شدن به استقلال صدرنشین را از دست دهند. بازی قبلی این دو تیم با برتری یک بر صفر سرخ‌پوشان به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =