فولاد مبارکه

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه گفت: با اقداماتی نظیر ریومپ ارتقای ماشین ۴ ریخته‌گری، اتوماسیون مدول احیا مستقیم و واحد آهک‌سازی شاهد ارتقای کمیت و کیفیت محصولات شرکت فولاد مبارکه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، عباس اکبری محمدی معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: با وجود محدودیت‌هایی که طی ماه‌های گذشته برای تأمین گاز صنایع خصوصا صنایع فولادی به وجود آمده بود، با همت و غیرت تمام فولادمردان فولاد مبارکه ریومپ ارتقای ماشین ۴ ریخته‌گری، ارتقای اتوماسیون مدول احیا مستقیم و ارتقای واحد آهک‌سازی انجام‌شده که این اقدامات گام مؤثری برای ارتقای خطوط تولید این شرکت است.

وی افزود: این محدودیت‌ها تبدیل به یک فرصت شده و علاوه بر اینکه باعث افزایش کیفیت در محصولات می‌شود، امیدواریم ارتقای کمیت تولید را نیز در ماه‌های آینده شاهد باشیم تا در نهایت آثار محدودیت‌ها با اقدامات صورت‌گرفته جبران شود.

اکبری محمدی گفت: تک‌تک این اقدامات دستاوردهای ارزشمندی در جهت ارتقای خطوط تولید بوده و کلیه مراحل طراحی، آماده‌سازی، ساخت و نصب تجهیزات توسط متخصصان داخلی فولاد مبارکه و پیمانکاران این شرکت انجام‌شده که همین‌جا از همه این عزیزان تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز به جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم شرایط تولید را پایدار سازیم و با ارتقا و بهبود تکنولوژی‌های تولید، حرفی برای گفتن داشته باشیم و چنین دستاوردهایی را در بقیه خطوط مانند ریخته‌گری و احیا مستقیم نیز پیاده‌سازی کنیم.

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه در پایان تصریح کرد: این اقدامات نتیجه خودباوری و اعتماد به دانش، همت و غیرت جوانان متخصص فولاد مبارکه است. فولاد مبارکه می‌تواند با نهادینه‌کردن دستاوردهای بومی‌سازی گام مؤثری در ارتقای تکنولوژی فولادسازی در کشور داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =