لیگ برتر فوتبال سپاهان ۰ - ۰ تراکتورسازی

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی سپاهان و استقلال مقابل رقب اهمچنین برتری ذوب‌آهن و پرسپولیس دد برابر حریفان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز، دوشنبه با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید. در این هفته سپاهان یک مساوی دیگر به دست آورد و ذوب‌آهن با کسب پیروزی برابر پدیده به وضعیت خود سر و سامان داد. از طرفی فولاد و هوادار نیز در یک بازی پرحاشیه به تساوی رضایت دادند. استقلال صدرنشین

تراکتور ۲ -- ۲ فولاد مبارکه سپاهان

اولین بازی این هفته لیگ در تبریز برگزار شد، جایی که محرم نویدکیا پس از کش و قوس فراوان به نیمکت سپاهان برگشت و در این دیدار هم تیم خود را ارنج کرد. از طرفی ارطغرل ساغلام سرمربی جدید تراکتوری از جایگاه ویژه این بازی را تماشا می‌کرد و محمد نصرتی به عنوان مربی موقف تراکتور روی نیمکت حضور داشت. این بازی نیز مانند تقابل‌های قبلی سپاهان و تراکتور جذاب و دیدنی از آب درآمد و ابتدا سپاهانی‌ها با گل نورافکن پیش افتادند. اما این گل خیلی زود و در همان نیمه اول با ضربه تماشایی پیمان بابایی پاسخ داده شد تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند. در نیمه دوم بازی به مراتب جذاب‌تر شد و عباس‌زاده روی یک ضربه ایستگاهی دیدنی تراکتور را به گل دوم رساند. پس از این گل سپاهانی‌ها تلاش زیادی برای زدن گل دوم داشتند و در نهایت میلاد جهانی گل تساوی را به ثمر رساند. با این نتیجه تراکتور ۱۶ امتیازی شد و در رده سیزدهم باقی ماند، سپاهان نیز با ........

نفت مسجد سلیمان ۰ _ ۰ آلمینیوم اراک

نفت با محمود فکری روزهای بدی را پشت سر می‌گذارد و به یکی از اصلی‌ترین مدعیان سقوط تبدیل شده، با این حال این تیم پس از ۹ شکست متوالی، موفق به کسب امتیاز در لیگ برتر شد. از طرفی آلمینیوم و خطیبی که نیم فصل اول خوبی را پشت سر گذاشتند، در نیم فصل دوم نتایج بدی گرفتند و در این بازی نیز نتوانستند قفل دروازه حریف را باز کنند. با این تساوی نفت مسجد سلیمان با ۱۲ امتیاز همچنان در رده پانزدهم و در منطقه سقوط است. این یک امتیاز به آلمینیوم نیز در جدول کمکی نکرد و این تیم با ۲۶ امتیاز همچنان در رده نهم قرار دارد.

توقف سپاهان و استقلال/ خروج ذوب‌آهن از بحران

هوادار ۰ _ ۰ فولاد خوزستان

بازی پرحاشیه هفته در ورزشگاه دستگردی برگزار شد، ورزشگاهی که بازیکنان و سرمربی فولاد نسبت به ابعاد و وضعیت آن اعتراض داشتند. در این بازی اتفاقات حاشیه‌ای و درگیری نیمکت نشینان و بازیکنان دو تیم پررنگ‌تر از نتیجه بود. در نهایت بازی کسالت‌بار دو تیم زیر سایه حواشی با تساوی بدون گل به پایان رسید. با این تساوی تغییری در جایگاه فولاد رده هفتمی و هوادار رده یازدهمی ایجاد نشد.

گل‌گهر سیرجان ۲ _ ۱ صنعت نفت آبادان

همانطور که پیش بینی می‌شد جدال قلعه‌نویی و علیرضا منصوریان جذاب از آب درآمد. در ابتدا این صنعت نفت بود که مثل همیشه با گلزنی طالب ریکانی ستاره خود پیش افتاد، اما گل ریکانی در همان نیمه اول توسط سعید صادقی پاسخ داده شد و دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند. در ابتدای نیمه دوم گل گهر مسلط به بازی بود و توانست بار دیگر با گلزنی صادقی به گل برتری دست یابد. تلاش شاگردان علی منصور در جبران این گل فایده نداشت تا نفت آبادان پس از شش بازی در لیگ برتر طعم شکست را بچشند. صنعت نفت آبادان علی‌رغم شکست در این بازی همچنان با ۲۷ امتیاز در رده هفتم لیگ است و گل گهر با کسب برتری در این بازی و با ۳۲ امتیاز توانست به رده پنجم صعود کند.

ذوب‌آهن ۲ _ ۱ پدیده

شاگردان مهدی تارتار پس از شش بازی موفق به گلزنی شدند و سه امتیاز دیدار برابر پدیده را از آن خود کنند. گاندوها با ارائه یک بازی برتر این بازی را پشت سر گذاشتند و برای ادامه روند خود در لیگ امیدوار شدند. اما در آن سوی ماجرا پدیده باز هم باخت تا با همچنان با هشت امتیاز اصلی‌ترین مدعی سقوط در لیگ برتر امسال باشد. ذوب‌آهن با کسب سه امتیاز این بازی ۲۲ امتیازی شد و در رده دوازدهم قرار گرفت، ذوب‌آهن با تیم سیزدهم جدول شش امتیاز اختلاف ایجاد کرد.

نساجی ۰ _ ۰ استقلال

بازی نساجی و استقلال در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، بازی فرصت‌سوزی‌ها بود، دو تیم از فرصت‌های پرتعداد خود استفاده نکردند و نتوانستند دروازه حریف را باز کنند. استقلال بدون سربازان خود دیگر خوش شانسی هم نیاورد و بعد از شش برد پیاپی بالاخره متوقف شد. استقلال با ۴۸ امتیاز صدرنشین قاطع لیگ است و نساجی هم با تساوی در این با ۲۳ امتیاز همچنان در رده دهم است.

پرسپولیس ۳ _ ۱ مس

پرسپولیس از لغزش استقلال نهایت استفاده را برد و در یک بازی سخت توانست مس قوی ربیعی را شکست دهد. با این نتیجه پرسپولیس ۴۵ امتیازی شد و به سه امتیازی استقلال صدرنشین رسید و مس نیز با ۳۳ امتیاز همچنان در رده چهارم جدول است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =