• ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
  • کد خبر: 22639
  • readingTime: ۱ دقیقه
محرم نویدکیا

محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از قبول نشدن دوباره استعفایش توسط باشگاه سپاهان، همراه زردپوشان به تبریز رفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از تساوی در دربی اصفهان و در نشست خبری بعد از بازی استعفا و کناره‌گیری خود از این سمت را اعلام کرد. پس از این اتفاقات هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تشکیل جلسه دادند و با انتشار بیانیه‌ای رسمی استعفای محرم را نپذیرفتند. آن‌ها اعلام کردند که از سرمربی خود حمایت می‌کنند و به برنامه‌های این مربی جوان اعتقاد و اعتماد دارند.

اما این پایان ماجرا نبود و ساعتی پس از بیانیه‌ رسمی باشگاه سپاهان، محرم با ارسال دست‌نوشته‌ای به باشگاه سپاهان بر کناره‌گیری و استعفای خود اصرار کرد. او حتی در تمرینات روز گذشته تیم نیز حاضر نشد و به تبع آن علیرضا مرزبان و محمود کریمی، دو دستیار محرم نیز استعفا خود را به باشگاه تقدیم کردند.

پس از این اتفاقات، شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد که باشگاه به ادامه کار با محرم نویدکیا اصرار دارد و تا آخرین لحظه تلاش‌های خود برای بازگرداندن این مربی با اخلاق و جوان لیگ را انجام می‌دهد. ساکت در این‌ گفت‌وگو اظهار کرد که یکی دو روز به نویدکیا فرصت می‌دهد تا ریکاوری و بعد به تصمیم نهایی برسد؛ او همچنین گفت که برای بازی روز دوشنبه سپاهان در برابر تیم تراکتور میگوئل تکسیرا، یکی از اعضای کادر فنی تیم را هدایت خواهد کرد.

با این حال تلاش‌های مدیران و اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان امروز به نتیجه رسیده و با اعلام روابط عمومی این باشگاه، محرم نویدکیا در لحظات پایانی به کاروان تیم سپاهان اضافه شده و همراه این تیم به تبریز رفته تا در بازی برابر تراکتور روی نیمکت بنشیند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =