• ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
  • کد خبر: 22620
  • readingTime: ۳ دقیقه
محمدرضا ساکت / محرم نویدکیا

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: در رابطه با موافقت درخواست دوباره نویدکیا اتفاقی نیافتاده و امیدوار به فراهم آوردن بستری هستیم که او با یک شرایط بهتر بازگردد و تیم برای بازی‌های مهم آینده آماده شود.

به گزارش ایراسین، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با فوتبال برتر درباره آخرین وضعیت حضور محرم نویدکیا در این تیم فوتبال سپاهان، اظهار کرد: بر اساس یک برنامه بلند مدت و توجه به این نکته که یکی از چهره‌های ماندگار باشگاه سپاهان در عرصه مربی گری بروز و ظهور داشته باشد، سال گذشته محرم نویدکیا را به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان به هیات مدیره باشگاه پیشنهاد دادم. اعضای هیات مدیره هم پذیرفتند و با موافقت محرم نویدکیا، او سکان هدایت تیم فوتبال سپاهان را بر عهده گرفت.

وی ادامه داد: ایشان کار خود را خوب شروع کرد و خوب هم به پیش برد، اما به هر حال فوتبال فراز و فرودهای خود را دارد و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان حمایت‌های همه‌جانبه و صبوری در روندها را مبنای خود قرار داد. البته آقای نویدکیا به جهت اینکه یک هوادار وفادار بوده و هستند از برخی نتایج رنجشی را داشت ضمن اینکه از این موضوع که برای هواداران و علاقه‌مندان تیم سپاهان ممکن است نتایج تیم راضی کننده نبوده، بسیار رنجیده خاطر بود. محرم همانطور که خودش گفته، خودش بر خودش اعمال فشار می‌کرد، اما باشگاه به برنامه‌های محرم معتقد بود و تا زمان رسیدن تیم به ثبات صبر می‌کردیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: محرم به دنبال ثبات در تیم بود و نگاه ویژه به تیم‌های پایه داشت و چهار بازیکن از تیم‌های پایه نیز جذب شده بود. محرم به‌خاطر هواداران و ناراحتی آن‌ها استعفا و درخواست کناره‌گیری کرد. در این راستا هیات مدیره تشکیل و با این موضوع مخالفت شد. باز در روز جمعه هم مذاکراتی را با نویدکیا داشتیم و او را نسبت با شرایط کاری خودش که با نگاه مثبت و بلند مدت است، بیشتر مورد تاکید قرار دهیم. حتی محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نیز تماسی داشت و با محرم صحبت و از او حمایت کرد.

ساکت گفت: کماکان در رابطه با ادامه فعالیت نویدکیا امیدوار هستیم و احساس ما این بود که شاید او یکی دو روز بتواند ریکاوری کند. در رابطه با موافقت درخواست دوباره نویدکیا اتفاقی نیافتاده و امیدوار به فراهم آوردن بستری هستیم که او با یک شرایط بهتر بازگردد و تیم برای بازی‌های مهم آینده آماده شود. مجموعه سپاهان، هیات مدیره و مدیرعامل فولاد مبارکه سپاهان بر بازگشت محرم نویدکیا تاکید دارند.

وی درباره وضعیت سپاهان در بازی روز دوشنبه مقابل تیم تراکتور، توضیح داد: مسئولیت فنی را برای بازی در پیش روی به میگوئل تکسیرا واگذار شده است. همچنین رحمان احمدی، فرهاد بهادرانی و دیگر اعضای کادرفنی کار را ادامه می‌دهند.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تاکید کرد: محرم نویدکیا در دوران بازی خود نیز این رفتار را داشت که مشکلات را به دوش دیگران نگذارد و خودش را مقصر کند. برخی مسائل امروزه تیم به او هم مربوط نیست. ما بازیکنان خوبی در تیم داریم و از اسکوچیچ نیز می‌خواهم نگاه بهتر و عمیق‌ترین به بازیکنان شایسته تیم ما داشته باشد. این بازیکنان براساس اندیشه فنی نویدکیا انتخاب شدند و همه بازیکنان با اخلاق و شایسته هستند. امیدواریم تیم به ثبات برسد.

ساکت افزود: در حال حاضر هیچ نفری به کادر فنی اضافه نشده و توصیه خود نویدکیا به کادر فعلی نیز ادامه کار با قدرت بوده است. امیدواریم در یکی دو روز آینده بتوانیم به یک جمع بندی مناسب برسیم.

وی درباره گزینه‌های مطرح شده برای چایگزینی نویدکیا، تصریح کرد: رسانه‌ها در چنین شرایطی به زعم خودشان افراد مختلف از داخل و خارج را مطرح می‌کنند. روزی که نویدکیا بعد از بازی در نشست خبری صحبت کردند، چند دقیقه بعد خبری آمده که یکی از مربیان گفته از پیشنهاد چند ساله سپاهان خبر ندارم، من اصلا تعجب کردم. این موضوعات زیبنده نیست و بی‌اعتمادی نسبت به رسانه ایجاد می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =