• ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
  • کد خبر: 22566
  • readingTime: ۲ دقیقه
بازی سپاهان مقابل هورسان

ملی پوش تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: حالا باید به اصفهان برگردیم و استراحت و ریکاوری کنیم و تمرینات را دوباره شروع کنیم تا بتوانیم برای نیمه نهایی آماده شویم و با تمام توانمان یک بازی خوب انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، سامان فائزی، ملی پوش تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان، پس از پیروزی در بازی دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال و صعود به مرحله نیمه نهایی، اظهار کرد: خداراشکر بعد از اینکه یک هفته تمرین خیلی خوب در اصفهان داشتیم، توانستیم دو بازی خوب انجام دهیم و بیش‌تر نکاتی که مدنظر کادر فنی بود را در زمین پیاده کنیم.

وی ادامه داد: تیم پاس، مخصوصا در بازی دوم، خیلی خوب بازی کرد و ما را تحت فشار قرار داد ولی ما توانستیم نظم تیمی را حفظ کنیم و بازی را ببریم. حالا باید به اصفهان برگردیم و استراحت و ریکاوری کنیم و تمرینات را دوباره شروع کنیم تا بتوانیم برای نیمه نهایی آماده شویم و با تمام توانمان یک بازی خوب انجام دهیم.

ملی پوش تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در مورد کیفیت بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال، توضیح داد: بازی‌ها کیفیت خوبی دارد و تیم پاس تیم بسیار خوبی بود. دیروز نیز دو بازی زیبا برگزار شد و امیدوارم هرچه جلوتر می‌رویم کیفیت بازی‌ها بالاتر برود، چراکه هرچه لیگ بهتر و کیفیت بازی‌ها بالاتر باشد، برای تیم ملی بهتر است؛ مخصوصا تیم‌هایی که بازیکنان ملی پوش دارند و یا بازیکنان جوانی که می‌خواهند به تیم ملی دعوت شوند برای آن ها بهتر است.

فائزی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به بازیکنانی که تیم سپاهان در اختیار دارد، از طرف مجموعه تحت فشار هستید که حتما تیم باید قهرمان شود یا خیر، بیان کرد: من چند سال در باشگاه سایپا و چند سال نیز در باشگاه پیکان بازی کردم ولی امسال از کار کردن با مجموعه سپاهان واقعا لذت می‌برم. بخاطر اینکه یک مجموعه کاملا ورزشی هستند و افراد غیر ورزشی در باشگاه وجود ندارند.

وی افزود: از آقای ساکت به عنوان مدیرعامل باشگاه که همگی ایشان را می‌شناسند، تا افراد دیگری که در این مجموعه خدمت می‌کنند، افراد ورزشی هستند و ورزش را درک می‌کنند و با یک یا دو باخت تیم را برای گرفتن نتیجه تحت فشار قرار نمی‌دهند و یا با چند برد تیم را ملزم نمی‌کنند که شما حتما باید قهرمان شوید. اصولی را برای خود درنظر گرفته‌اند که خداراشکر تیم هم طبق همان اصول پیش می‌رود. ما و کادر فنی تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به بهترین نتیجه برسیم.

ملی پوش تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه مرحله‌ی نیمه نهایی مرحله‌ای نیست که بخواهیم به این فکر کنیم که با کدام تیم بازی کنیم بهتر است، گفت: تیم‌هایی که به این مرحله می‌رسند به این معناست که تیم‌های خوبی هستند. جلوی هر تیمی که بازی می‌کنیم باید با تمام توان خود بازی کنیم و تمام وجود خود را در زمین بگذاریم و چیزی که کادر فنی می‌خواهد را انجام دهیم و به قول آقای محمدی راد باید وارد زمین شویم و از والیبال بازی کردنمان لذت ببریم.

فائزی ادامه داد: روزی هم هست که شما خیلی خوب بازی می‌کنید ولی تیم حریف از شما بهتر است و دیگر آن روز نمی‌شود کاری کرد. ولی ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به هدفی که مدنظر مجموعه هست برسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =