• ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
  • کد خبر: 22543
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان ذوب آهن

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ذوب آهن مدتی است که دچار یک بحران شده و امیدوارم زودتر از آن خارج شود. هواداران و خود ما واقعا اذیت می‌شویم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مسعود ابراهیم‌زاده، بازیکن تیم ذوب‌آهن پس از دیدار این تیم قابل سپاهان که با نتیجه بدون گل تساوی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: همیشه دربی حساسیت خاص خود دارد و فرقی نمی‌کند که شهرآورد کدام شهر باشد. سپاهان تیم قوی و پر مهره‌ای است و حرف‌های زیاد برای گفتن دارد؛ این تیم برای قهرمانی بسته شده. امیدوارم شرایط سپاهان بهتر شود، زیرا یک تیم اصفهانی است. درست است شرایط ما مقداری متفاوت است اما سپاهان می‌تواند بهتر از این باشد.

وی درباره حضورش در زمین به عنوان یک تعویض اجباری، تصریح کرد: امیدوارم بازیکنی نیز که مصدوم شد زودتر بهتر شود و به تیم کمک کند.ترکیب ابتدایی نظر کادر فنی است و باید به آن احترام گذاشت.

مدافع ذوب آهن در پاسخ به سوالی مبنی بر آینده ذوب آهن در مسابقات لیگ برتر، گفت: ذوب آهن مدتی است که دچار یک بحران شده و امیدوارم زودتر از آن خارج شود. هواداران و خود ما واقعا اذیت می‌شویم، مجموعه و بازیکنان و حتی کارخانه زیر فشار هستند و اذیت می‌شوند. امیدوارم امسال به ثبات برسیم.

ابراهیم‌زاده با اشاره به دفاع خوب تیم ذوب آهن در برابر سپاهان، توضیح داد: سیستم ما به شکلی است که از اول فصل با سه دفاع کارمان را شروع کردیم و سه پنج دو بازی کردیم و در بعضی مواقع چهار دفاعه شدیم. این نظر کادر فنی است که با چه سیستمی شروع کنیم. در بعضی مواقع سه دفاع به پنج دفاع می‌رسد. تیم خوب دفاع می‌کند، اما در ضد حمله نیز به موقعیت نمی‌رسیم و از این موقعیت‌ها استفاده نمی‌شود.

وی افزود: مقداری بی دقت هستیم، اما مهاجمان تیم مشکل ندارند. زمانی که یک تیم گل میزند تلاش همه تیم بوده و زمانی که تیمی گل می‌خورد همه تیم مقصر هستند. منظور از اینکه مهاجمان گل نمی‌زنند ضعیف بودن آنها نیست. من هم در این سه هفته موقعیت گل داشته‌ام اما توپ را وارد دروازه نکرده‌ام و بی دقتی خودم بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =