• ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
  • کد خبر: 22540
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمد خدابنده‌لو

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: دربی اصفهان همیشه حساس بوده و کادر فنی از ما خواست تا برای بردن وارد زمین شویم، اما شرایط سپاهان و نوع بازی آنها باعث شد تا ما عقب نشینیم.

پایگاه خبری ایراسین، پژمان سلطانی- محمد خدابنده‌لو، بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از تساوی بدون گل دربی اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بازی سختی بود، بعد از چند باختی که داشتیم امروز نیاز شدید به کسب امتیاز داشتیم. در این بازی نتیجه‌گرا بازی کردیم اما در بازی‌های قبل فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. با این حال امروز برای کسب امتیاز مجبور به اجرای این سبک بازی شدیم.

وی ادامه داد: دربی اصفهان همیشه حساس بوده و کادر فنی از ما خواست تا برای بردن وارد زمین شویم، اما شرایط سپاهان و نوع بازی آنها باعث شد تا ما عقب نشینیم. در دور رفت موفق به شکست سپاهان شدیم و هیچ وقت برای مساوی بازی نمی‌کنیم.

بازیکن تیم ذوب آهن در مورد سبک بازی خودش، توضیح داد: اگر نمایش خوبی دارم به خاطر کادر فنی و دیگر بازیکنان است. زمانی تأثیر گذار هستم که بتوانم امتیازی برای تیم کسب کنم. امیدوارم بعد از این مساوی و قطع روند باخت‌ها، در ادامه لیگ موفق باشیم.

خدابنده‌لو با اشاره‌ی آینده ذوب آهن در لیگ، تاکید کرد: امیدوارم به ثبات برسیم و امسال جز بالانشینان جدول یا هشت تیم باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =