سپاهان ذوب آهن

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در بازی‌های گذشته نشان دادیم کیفیت خوب و قابلی داریم و این موضوع باعث می‌شود در برابر سپاهان یک بازی تماشاگر پسندی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دو تیم فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن فردا راس ساعت ۱۵ در قالب هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می‌روند و دربی فوتبال اصفهان را برگزار خواهند کرد. مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن شامگاه سه شنبه در نشست خبری پیش از این بازی حاضر نشد و به جای او مربی تیم ذوب‌آهن به نشست خبری آمد.

حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در این نشست اظهار داشت: تیم سپاهان یکی از تیم‌های خوب و با کیفیت چند سال اخیر فوتبال ایران بوده و این تیم کادر فنی کارنامه‌دار و خوبی دارد.

وی ادامه داد: در بازی‌های گذشته نشان دادیم کیفیت خوب و قابلی داریم و این موضوع باعث می‌شود فردا یک بازی تماشاگر پسندی انجام دهیم. علی‌رغم فرصت کم در هفته گذشته، اما سعی شد روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف کار شود و امیدواریم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره وضعیت مصدوم و محرومان این تیم توضیح داد: مصدومی نداریم و فقز حسین شنانی که بازی قبلی کارت قرمز از داور مسابقه دریافت کرد محروم است.

پاشایی درباره ضعف تیم ذوب‌آهن در گل‌زنی، تاکید کرد: وقتی تیمی موقعیت ایجاد می‌کند ایراد تاکتیکی نمی‌توان گرفت که چرا گل نمی‌زد. ممکن است بخاطر کم دقتی و استرس بازی مهاجمان نتواند گلی به ثمر برساند. با این حال امیدوارم فردا بتوانیم به گل برسیم.

وی در پایان گفت: با توجه به نوع بازی دو تیم و فوتبال روی زمین هر دو تیم امیدواریم بازی خوب و قابلی برای دربی فردا دو تیم ارائه دهند و هواداران از این بازی لذت ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =