جایزه ملی تعالی

نوزدهمین همایش تعالی سازمانی، با موضوع تعالی و نوآوری پایدار سازمانی، دقایقی پیش در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، نوزدهمین همایش تعالی سازمانی، با موضوع تعالی و نوآوری پایدار سازمانی، صبح امروز سه‌شنبه ۳ اسفندماه ۱۴۰۰ در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی با حضور کارشناسان، مدیران، صاحبان صنایع و اصحاب رسانه آغاز شد.

جایزه ملی تعالی سازمانی با پشتوانه هجده سال تجربه موفق برگزاری، در سال ۱۴۰۰ نوزدهمین دوره خود را تجربه می‌کند و مطابق با روال هرسال، با هدف راهبردی فعالیت‌های ارکان جایزه برگزار می‌شود.

این جایزه در سه سطح به متقاضیان حائز شرایط اعطا می‌شود و سازمان‌ها را در دستیابی به تعالی متمایز می‌کند. فرایند جایزه در هریک از سطوح و در هریک از بخش‌های جایزه ملی تعالی سازمانی به تفکیک به اجرا گذاشته‌ شده و برندگان هریک از سطوح در هر گروه و به‌طور جداگانه انتخاب و معرفی می‌شوند.

در سال ۱۴۰۰، ۱۱ شرکت در سطح تندیس، ۳۰ شرکت در سطح تقدیرنامه برای تعالی و ۸ شرکت در سطح گواهی تعهد به تعالی، اقدام به ثبت‌نام در فرایند جایزه ملی تعالی سازمانی کرده‌اند.

در این همایش حمیدرضا بابایی، مدیر مرکز تعالی سازمانی، ابولفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و قائم مقام شورای راهبری جایزه تعالی سازمانی، میرسامان پیشوایی، رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، رضا محتشمی‌پور، معاون معادن و فرآوری مواد وزیر صمت و جمعی دیگر از مسئولان سخنرانی می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =