• ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵
  • کد خبر: 22441
  • readingTime: ۱ دقیقه
تیم هندبال سپاهان

دیدار حساس و نزدیک دو تیم زغال سنگ طبس و فولاد سپاهان اصفهان با برتری نماینده اصفهان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم هندبال فولاد سپاهان اصفهان امروز در تالار هندبال تهران و در چهارچوب رقابت‌های مرحله نخست دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور به مصاف زغال سنگ طبس رفت. این دیدار در نهایت با برتری یک امتیازی طلایی پوشان نصف جهان در ثانیه‌های پایانی و با نتیجه ۲۸ بر ۲۷ زغال سنگ طبس را شکست داد. گل برتری سپاهانی را میلاد قلندری در ثانیه پایانی بازی به ثمر رساند.

این مسابقه با برتری نسبی سپاهان آغاز شد و طلایی پوشان توانستند در ابتدای بازی فاصله نسبتا خوبی با رقیب ایجاد کنند. اما زغال سنگ رفته رفته به بازی سوار شد و بازی برابری به نمایش گذاشت. در نیمه نخست این دیدار دو تیم با با نتیجه برابر ۱۳ به پایان رسید. در نیمه دوم هم دو تیم تا لحظات پایانی پایای پیش رفتند و هر گل یکی از تیم‌ها با پاسخ سریع رقیب همراه بود تا اینکه در لحظات پایانی قلندری برتری را به سپاهان هدیه داد.

پیروزی نفس گیر سپاهان مقابل زغال سنگ طبس

بازی قبلی سپاهان در این مرحله از رقابت‌ها با نفت و گاز کچساران بود که تیم رقیب در زمین مسابقه حاضر نشد و این مسابقه با حکم انظباطی ۱۰ بر صفر به سود سپاهان اعلام شد.

دیگر تیم باشگاه سپاهان تیم هندبال سپاهان نوین امروز (یکشنبه) توانست با نتیجه ۳۱ بر ۲۰ رعد پدافند آمد را شکست دهد. شهید شاملی کازرون، صدرنشین لیگ برتر هندبال و رقیب اصلی سپاهان نیز روز گذشته توانست با نتیجه ۳۸ بر ۱۹ پاس ناجا قم را شکست دهد. کازرونی‌ها در بازی اول خود در این دور از رقابت‌ها سپاهان نوین را در دیداری نزدیک و با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ شکست دادند تا همچنان صدرنشین لیگ باشد.

در حال حاضر شهید شاملی کازرون با ۲۲ امتیاز صدرنشین لیگ برتر هندبال است و سپاهان با ۱۸ امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم قرار دارد. فولاد سپاهان نوین اصفهان نیز با ۹ امتیاز در رده ششم جدول جای گرفته است.

گفتنی است مرحله نخست دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور که از ۲۸ بهمن آغاز شده است، سوم اسفند به پایان می‌رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =