ذوب آهن استقلال

باشگاه ذوب‌آهن به دلیل اشتباهات تیم داوری بازی این تیم مقابل پیکان به کمیته داوران اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در فولادشهر میزبان پیکان بود. ذوبی‌ها در این دیدار شروع خوبی داشتند تا اواسط نیمه دوم نیز سوار بر بازی بودند، اما با اخراج حسین شنانی شاکله این تیم از هم پاشید.

این اخراج نیز اخراج معمولی نبود و در شرایط خاص به دست آمد، ابتدا شنانی در محوطه جریمه سرنگون شد و داور اعتقادی به پنالتی نداشت، اعتراض این بازیکن روی این صحنه مشکوک یک کارت زرد برای او به دنبال داشت. سه دقیقه بعد شنانی روی بازیکن پیکان تکل رفت و کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد. بعد از این اخراج ورق بازی برگشت و پیکان توانست دو گل به ثمر برساند و با دست پر اصفهان را ترک کند.

پس از این بازی سبزپوشان اصفهانی نسبت به عملکرد داوری به شدت معترض شدند و مهدی تارتار در نشست خبری از عملکرد کمیل غلامی انتقاد کرد و خواستار رسیدگی به اشتباهات او شد. تارتار حتی به فساد گسترده در فوتبال اشاره کرد و ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور خواست تا به این موضوع رسیدگی کند.

بر همین اساس باشگاه ذوب‌آهن اعتراض رسمی خود را به کمیته انضباطی اعلام کردند و خواستار پیگیری و رسیدگی به عملکرد داور این دیدار شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =