• ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
  • کد خبر: 22407
  • readingTime: ۱ دقیقه
ذوب آهن - پرسپولیس

در حالی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از خرید یک مهاجم خارجی خبر داد، گویا این باشگاه خرید این بازیکن منصرف شده است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز گذشته و پس از برتری این تیم مقابل آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی و در جمع خبرنگار ادعا کرد که به زودی یک مهاجم خارجی به جمع سرخ پوشان پایتخت اضافه خواهد شد. اما گویا این انتقال منتفی شده و خبری از بازیکن اروپایی برای یحیی گل محمدی نیست.

بنا بر اعلام برخی رسانه‌ها مهاجم مد نظر پرسپولیس «الکساندر خاویر پریرا گوئدس» بوده، بازیکن پرتغالی با حدود ۱۸۵ سانتی متر قد که محصول آکادمی باشگاه اسپورتینگ لیسبون است و سابقه بازی در رئوس دپورتیوو اسپانیا را نیز دارد. این بازیکن پس از سه فصل بازی در تیم آوس پرتغال در سال ۲۰۲۰ راهی ژاپن شد، اما در جی لیگ موفق نبود و در ۲۶ بازی تنها پنج گل به ثمر رساند.

آخرین باشگاه حرفه‌ای این بازیکن نیز در لیگ لهستان حضور داشت که گوئدس در آن جا نیز موفق نبوده و تنها موفق به ارسال یک پاس گل شده است. این بازیکن که از سال ۲۰۱۲ به شکل حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کند در ۲۲۵ بازی باشگاهی آمار ۴۷ گل و ۲۰ پاس گل به ثبت رسانده است.

در برخی دیگر از گمانه‌زنی نام «ژائو سیلوا» به عنوان مهاجم پرتغالی که درویش قول آن را داده بود عنوان شد. این بازیکن 32 ساله نسبت به گوئدس رزومه قوی‌تره داشته و در اورتون، سالرنیتانا، پالرمو و لیگ چین توپ زده است.

با این حال به نظر امروز و در حالی هواداران این تیم منتظر معرفی رسمی و حضور این بازیکن در ایران بودند، برخی رسانه‌ها گزارش دادند که انتقال این بازیکن منتفی شده است. به نظر می‌رسد پس از باشگاه پرسپولیس شرایط بازیکن مد نظر خود را با قوانین لیگ ایران مورد بررسی قرارداد، مشخص شد که او بر اساس آیین نامه جذب بازیکن خارجی لیگ ایران، شرایط لازم را برای انعقاد قرارداد ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =