توکافولاد

در آیین تکریم و معارفه، ایرج مختارپور به عنوان مدیرعامل جدید شرکت فرآورده‌های نسوزآذر معرفی شد.

به گزارش ایراسین، در آیین تکریم و معارفه، ایرج مختارپور به عنوان مدیرعامل جدید شرکت فرآورده‌های نسوزآذر معرفی شد.
جلسه تکریم فرشاد سلیمانی فرد و معارفه ایرج مختار پور با حضور مدیرعامل و معاونان هلدینگ توکافولاد، جمعی از مدیران شرکت فولاد مبارکه و اعضای هیات مدیره و مدیران و روسای مختلف شرکت فرآورده های نسوز آذر و جمعی از مسولین شهرستان لنجان در سالن اجتماعات این شرکت واقع در شهرک صنعتی فولاد برگزار شد.
در ابتدای جلسه احمدرضا سبزواری، مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توکا فولاد با اشاره به چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام مبارک دهه فجر و توصیف فضائل اخلاقی و تبیین جایگاه والای حضرت امام علی (ع) و تبریک این روز مبارک، از زحمات فرشاد سلیمانی فرد تقدیر و تشکر کرد و او را مدیری اخلاق‌مدار و مهرورز توصیف کرد که در دوران تصدی چند ساله بر مدیریت عامل شرکت فرآورده های نسوز آذر خدمات شایسته و تاثیر گذاری را در این شرکت رقم زدند.
مدیر عامل گروه سرمایه گذاری توکافولاد در بخش دیگری ابراز داشت: شرکت فرآورده های نسوزآذر را همیشه مدیرانی بزرگ راهبری کرده‌اند و این شرکت در یک دهه اخیر در اغلب بخش‌ها پیشرو صنعت نسوز کشور بوده است.

وی از ایرج مختارپور، مدیرعامل جدید شرکت فرآورده های نسوز آذر نیز به عنوان مدیری شایسته یاد کرد که از بطن صنایع نسوز برخاسته و در تمامی ‌سطوح مدیریتی تجارب ارزنده و بزرگی داشته است.
مدیر عامل گروه سرمایه گذاری توکافولاد، شرکت فرآورده های نسوز آذر را جز شرکت‌های مهم هلدینگ توکا فولاد خواند و گفت: افتخار ما این است که این شرکت دارای برندی ممتاز در سطح کشور است و از همه مهم‌تر نیروی انسانی جوان، خلاق، سالم و متعصب در آن در حال فعالیت هستند که با داشتن این قابلیت ها و مدیریت جدید، شرایط بسیار پویایی را برای این شرکت در آینده شاهد خواهیم بود.
در ادامه جلسه فرشاد سلیمانی فرد، مدیرعامل پیشین شرکت ضمن خوش آمدگویی به مدعوین با تشریح دستاوردها و عملکرد مالی شرکت در زمان مدیریت عاملی خود، حضور در این شرکت را افتخار دانست و از یکایک مدیران و کارکنان شرکت فرآورده های نسوز اذر و اعضا محترم هیات مدیره تشکر و قدردانی کرد.
ایرج مختارپور، مدیر عامل جدید شرکت نیز ضمن تشکر از زحمات سلیمانی فرد، به بیان اهداف و برنامه های خود پرداخت و اذعان داشت: همفکری، همدلی، همگرایی و همکاری چهار امر مهم در تحقق اهداف شرکت است که اگر این موارد وجود نداشته باشد دچار روزمرگی خواهیم شد، لذا باید در ارتقای جایگاه شرکت تلاش بسیاری کنیم.

مختارپور در انتها ابراز امیدواری کرد با وجود زیرساخت‌های قوی و کارکنان متخصص و غیور، شرایطی ایده ال و درخور شأن این شرکت بزرگ رقم بزنیم.
در پایان این مراسم به رسم یادبود با اهدا لوح تقدیر از زحمات سلیمانی فرد تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =