افتتاح ایران ذوب

پروژه افزایش ظرفیت برق در شرکت ایران ذوب با حضور مدیران و مسئولان شهرستان فلاورجان و شهر اشترجان با رعایت شیوه ‌نامه‌های بهداشتی، افتتاح شد.

به گزارش ایراسین، همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افتتاح پروژه افزایش ظرفیت برق در شرکت ایران‌ذوب از گروه سرمایه گذاری توکافولاد با حضور مدیران و مسئولان شهرستان فلاورجان و شهر اشترجان و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، برگزار شد.
مدیرعامل شرکت ایران ذوب، با ارائه گزارش کاملی درخصوص مراحل مختلف این پروژه، گفت: پروژه افزایش ظرفیت برق با هدف ارتقا ظرفیت برق شرکت با تکیه بر توان داخلی است و همچنین این پروژه منجر به افزایش تولید و بهره‌وری شده است و رسیدن به خودباوری از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

قریشی همچنین در خصوص پروژه دستگاه قالب گیر اتوماتیک که اخیرا افتتاح شد توضیحاتی ارائه کرد.
در ادامه مراسم، سرهنگ آشوری، جانشین فرمانده سپاه فلاورجان و رئیس اداره کار فلاورجان طی سخنانی ضمن تبریک ایام دهه فجر، از دستاوردهای مهم شرکت ایران ذوب تجلیل کردند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان فلاورجان با بیان اینکه شرکت ایران ذوب یکی از بهترین و پویاترین شرکت‌های منطقه است، تعامل خوب و پیوسته این شرکت با ارگان‌های مختلف شهرستان را ستود و ابراز امیدواری کرد هر ساله در ایام مبارک دهه فجر شاهد افتتاح طرح‌های توسعه شرکت ایران ذوب باشیم.
در پایان سرهنگ آشوری با آرزوی موفقیت برای کارکنان شرکت، پروژه افزایش ظرفیت برق شرکت ایران ذوب، واقع در شهرک صنعتی اشترجان استان اصفهان را افتتاح کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =