پرچم آمریکا

برآوردها از داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی وزارت کار ایالات متحده به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی وضعیت اقتصاد این کشور نشان می‌دهد رقم حقوق و دستمزد ماه ژانویه به طور بالقوه کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایراسین به نقل از سی ان بی سی، داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی وزارت کار ایالات متحده به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی وضعیت اقتصاد ایالات متحده در نظر گرفته می‌شود به همین دلیل معامله‌گران آن را زیر نظر می‌گیرند. جدیدترین گزارش ایالات متحده آمریکا در این خصوص قرار است روز جمعه منتشر شود.

برآوردها نشان می‌دهد که رقم حقوق و دستمزد ماه ژانویه به طور بالقوه کاهش یافته است. داده‌های شرکت پردازش حقوق و دستمزد «ای دی پی» نشان داد که شرکت‌ها ۳۰۱ هزار شغل را در طول این ماه کاهش داده‌ند که علت آن بیشتر به دلیل افزایش موارد ابتلای کرونا و کاهش تعداد کسب‌وکارها است. این کاهش به دلیل شیوع اومیکرون است و با کاهش موارد ابتلای کووید، انتظار می‌رود که در ماه های فوریه و مارس مجدداً مشاغل به وضعیت بهتری بازگردند.

تحلیل گران معتقدند این کاهش به دنبال گزارش ضعیف اولیه بازار کار ماه ژانویه بوده که منجر به موجی از تجدیدنظرهای منفی در حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در روز جمعه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =