والیبال سپاهان-مس رفسنجان

در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال مردان کشور، تیم فولاد مبارکه سپاهان از کسب بیستمین پیروزی بازماند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال مردان کشور امروز چهارشنبه ۱۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۰، با برگزاری ۷ دیدار همزمان در شهرهای مختلف به اتمام رسید و در مهمترین بازی هفته تیم صدرنشین یعنی فولاد مبارکه سپاهان پس از هفته‌ها پیروزی مغلوب مقاومت شهداب یزد شد و شهرداری ارومیه هم پس از هفته‌ها ناکامی موفق شد از سد شهرداری گنبد بگذرد تا به وضعیت خود در جدول سر و سامان دهد.

در مهمترین بازی تیم مقاومت شهداب یزد در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان صدرنشین لیگ بود، فولاد مبارکه سپاهان بازی را خوب آغاز کرد و در ست نخست با نتیجه ۲۵ – ۱۹پیروز شد اما در سه ست پیش‌رو بازی را به یزدی‌ها واگذار کردند.

در سه ست دیگر با نتیجه ۲۹ - ۲۷، ۲۵ - ۲۲ و ۲۵ - ۱۸ مغلوب شدند تا سه امتیاز این مصاف حساس در یزد بماند. یزدی‌ها در ۱۰ دیدار اخیر خود با مربیگری طلوع کیان، تنها مقابل پاس گرگان شکست خورده و ۹ دیدار را با پیروزی پشت‌سر گذاشته‌اند. شاگردان محمدی‌راد با این شکست ۵۷ امتیازی باقی ماندند اما همچنان صدرنشین بدون چون و چرای لیگ هستند. پیکان در خانه والیبال تهران، ۳ بر یک بر راهیاب ملل مریوان غلبه کرد.

هراز آمل نیز پس از اینکه در ورامین، ست نخست را ۲۶ بر ۲۸ به شهرداری این شهر واگذار کرد، در ۳ ست بعدی با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۷ بر ۲۵ به پیروزی رسید. هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال روز یک‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست و سوم به شرح زیر است:

فولاد سیرجان ۳ - سایپا صفر (۲۵-۲۲، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۱۷)

شهرداری ورامین ۱ - هراز آمل ۳ (۲۸-۲۶، ۲۰-۲۵، ۲۳-۲۵ و ۲۵-۲۷)

مقاومت یزد ۳ – فولاد مبارکه سپاهان ۱ (۱۹-۲۵، ۲۹-۲۷، ۲۵-۲۲ و ۲۵-۱۷)

شهرداری گنبد صفر - شهرداری ارومیه ۳ (۱۸-۲۵، ۲۶-۲۸ و ۲۴-۲۶)

هورسان رامسر ۳ - آذرباتری ارومیه صفر (۲۵-۲۲، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۲۰)

پیکان ۳ - راهیاب ملل مریوان ۱ (۱۸-۲۵، ۲۵-۲۲، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۲۱)

پاس گرگان ۳ - مس رفسنجان ۱ (۲۵-۲۳، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۲۳)

سپاهان ۲۰ نشد/ مقاومت سه امتیاز از صدرنشین گرفت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =