گل بو

ایریسا به‌عنوان بازوی اصلی فناوری اطلاعات و اتوماسیون صنعتی گروه بزرگ فولاد مبارکه که خود مولود انقلاب اسلامی است، سی سال تجربه و انتقال دانش را در خدمت توسعه صنعت کشور قرار داده است.

به گزارش ایراسین، مدیرعامل شرکت بین‌المللی ایریسا به مناسبت چهل‌ و سومین سالگرد انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر یادداشتی در اختیار پایگاه خبری تحلیلی ایراسین قرار داد. متن یادداشت اکبر گل‌بو چنین است:

ایام‌الله دهه فجر یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های ملت شریف ایران در راستای حفظ استقلال، آزادی و رهایی ملت ایران از حکومت طاغوت و حاکمیت قاطع نظام جمهوری اسلامی با رأی حداکثری مردم است.

ایریسا نیز به عنوان ثمره‌ انقلاب اسلامی که در آستانه سی‌امین سالگرد تاسیس خود است، در راستای پاسخگویی به نیازمندی‌های فولاد مبارکه و در قدم های بعد صنعت فولاد کشور و سپس سایر صنایع مادر این مرز و بوم بنا نهاده شد.

ایریسا از ابتدای تاسیس خود تلاش نموده با حفظ، توسعه و انتقال دانش و فناوری، جلوگیری از خروج ارز با گسترش دانش کسب شده در صنعت فولاد و دیگر صنایع کشور و توسعه‌ی دانش نیروهای آموزش دیده و انتقال دانش به نسل های بعد نقش راهبردی خود را در راستای کمک به جبهه صنعت کشور به خوبی ایفا کند.

ایریسا به‌عنوان بازوی اصلی فناوری اطلاعات و اتوماسیون صنعتی گروه بزرگ فولاد مبارکه که خود مولود انقلاب اسلامی است همواره در تلاش بوده است تا در راستای اهداف انقلاب فعالیت کرده و در راستای تأمین حداکثری خواسته‌ها و نیازهای صنایع و جلب رضایت مشتریان گام‌های مهمی را بردارد.

اینجانب در آستانه چهل‌وسومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن درود به روح پرفتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی و ارواح پاک و مطهر شهدای گرانقدر اسلام، انقلاب و شهدای شرکت فولاد مبارکه، ایام الله مبارک فجر را به خانواده گروه فولاد مبارکه و شرکت ایریسا تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال خواستار موفقیت و بهروزی هر چه بیشتر تمامی خدمتگزاران شریف این مرز و بوم هستم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =