سپه فولاد

مدیرعامل بانک سپه گفت: بانک سپه در نظر دارد تا به‌عنوان تکیه‌گاهی منعطف و نوآور در حوزه‌های مختلف پولی و بانکی برای فولاد مبارکه نقش‌آفرینی کند.

به گزارش خبرگزاری، ایراسین دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه پس از دیدار با دکترطیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان این‌که دستاوردهای فولاد مبارکه باعث افتخار کشور است، گفت: در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، نقطه‌نظرات قابل‌توجهی در راستای گسترش تعاملات دوجانبه مطرح شد.

مدیرعامل بانک سپه بابیان این‌که با هماهنگی‌های صورت‌گرفته، تعاملات در این حوزه‌ها افزایش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: البته موانعی در گذشته بوده که این موانع رفع شده و زمینه برای اعطای تسهیلات برای کارکنان شرکت فولاد مبارکه نیز فراهم خواهد شد.

وی در پایان اذعان داشت: بانک سپه با پیش‌بینی سازوکارهای لازم برای تمرکز بر روی نیازهای مالی و بانکی فولاد مبارکه دامنه همکاری‌ها و مراودات با این بنگاه اقتصادی را توسعه خواهد داد، به‌گونه‌ای که در زمینه ارائه انواع خدمات بانکی پشتوانه‌ای برای فولاد مبارکه باشد.

همچنین در این دیدار دکتر طیب‌نیا ضمن قدردانی از حمایت‌های بانک سپه ابراز نمود گسترش تعاملات با بانک‌ها در گرو ارائه خدمات بهینه بانکی است. وی به این موضوع اشاره کرد که ساخت و بهره‌برداری از ابرپروژه‌های شرکت فولادمبارکه نیاز به حمایت‌های نظام بانکی کشور را دارد که در زمینه تأمین منابع مالی موردنیاز، بانک سپه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکای تجاری و سهامدار عمده می‌تواند نقش بسزایی ایفا نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =