• ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
  • کد خبر: 21835
  • readingTime: ۱ دقیقه
ژلیکو پتروویچ

ژلیکو پتروویچ گفت: چهار بازیکن ما به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در بازی با ایران شرایط سختی را تجربه خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، ژلیکو پتروویچ سرمربی تیم ملی فوتبال عراق در نشست خبری قبل از دیدار با تیم ملی ایران در چارچوب هفته هفتم مرحله سوم دور مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: قبل از هر چیز بابت اقامت خوبی که در تهران داشتم تشکر می‌کنم. یک بازی مهم در آسیا برگزار می‌شود. احساس خوبی داریم از اینکه مقابل یک تیم قدرتمند بازی داریم. ایران بازیکنان خوبی در تیم های زنیت، پورتو و... دارد.

وی با بیان اینکه باید خودمان را آماده بازی با ایران کنیم، افزود: امروز چمن ورزشگاه آزادی را دیدیم که وضعیت خوبی دارد، توضیحات بیشتر را شاید بشار رسن می‌تواند بدهد که سال‌ها در ایران بازی کرده است و البته هواداران ایرانی خیلی خوب او را می‌شناسند.

ژلیکو پتروویچ تصریح کرد: مشکل بزرگی داریم، چهار بازیکن ما به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و شرایط سختی را مقابل ایران تجربه خواهیم کرد، این مشکل برای هر دو تیم وجود دارد، اما برای ایران راحت‌تر است، چون در کشور خودشان هستند و می‌توانند مشکل را مدیریت کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق خاطر نشان کرد: امروز دوباره از ما تست گرفته شد که نتیجه آن مشخص نیست، اما نگران هستیم. دیروز خوشحال بودیم که سه بازیکن یعنی بشار،اطوان و امجد به ما اضافه شدند؛ اما امجد کاپیتان ما تستش مثبت شده و صد درصد او را نداریم. ضمن اینکه برخی بازیکنان هم در ترکیه بودند و امروز آن‌ها را با یک جلسه تمرین در اختیار داریم.

وی با اشاره به اینکه مشکل عراق بزرگتر از ایران است، گفت: ایران و کره‌جنوبی صعودشان به جام جهانی قطعی شده و مشکل برای تیم ما است که برای جایگاه سوم تلاش می‌کند. بازیکنانی که از دست دادیم اصلی بودند، اما این مشکل جهانی است. سعی می‌کنیم بازیکنان با انگیزه‌ای را به ترکیب اضافه کنیم تا برای این بازی سخت آماده باشند.

ژلیکو پتروویچ در پایان پیرامون رویارویی‌اش به ‌عنوان بازیکن یوگسلاوی در سال ۹۸ با ایران بیان داشت: خیلی خوشحالم که بازی ایران با یوگسلاوی در سال ۱۹۹۸ در خاطر شما هست، خاطرات خوبی از آن بازی دارم. گروه سختی همراه آلمان و آمریکا داشتیم. ایران تیم قدرتمندی در آن زمان بود. درست است که یک بر صفر بردیم، ولی خاطرم هست که ایران آن موقع تیم خیلی خوبی بود و من روبه‌روی مهدی مهدوی‌کیا بازی کردم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =