رایانه

آخرین رده‌بندی شرکت‌های برتر ایران ۱۰ شرکت برتر ایران در گروه «گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته» معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در بیست و چهارمین همایش شرکت‌های برتر ایران که در بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار شد، برترین شرکت‌های کشور بر اساس داده‌های سال مالی ۹۹ در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته معرفی شدند.

بر این اساس شرکت‌های آسان پرداخت پرشین، گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا، شبکه الکترونیکی پرداخت کارت شاپرک، خدمات انفورماتیک، ستاره درخشان همراه کیش، ناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان، گروه داده پردازی پارسیان، به پرداخت ملت، پرداخت الکترونیک سامان کیش و پرداخت اول کیش به ترتیب به عنوان ۱۰ شرکت برتر در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته برگزیده شدند.

۱۰ شرکت برتر ایران در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته معرفی شد

به گزارش ایراسین، بیست‌وچهارمین همایش شرکت‌های برتر ایران، بیست‌وچهارمین سال رتبه‌بندی IMI-۱۰۰، به همت سازمان مدیریت صنعتی ایران در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد. در این همایش از میان شرکت‌های ارزیابی شده، ۵۰۰ شرکت برتر ایران شناسایی و معرفی شدند.

هدف تدوین فهرست شرکت‌های برتر از سوی سازمان مدیریت صنعتی ایران، شفاف‌سازی فضای کسب‌وکار و جایگاه اقتصادی شرکت‌های ایرانی و رتبه‌بندی آن‌ها از نظر میزان تاثیرگذاری در اقتصاد ملی با هدف گسترش رقابت در فضای کسب‌وکار بنگاه‌های اقتصادی اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =