• ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
  • کد خبر: 21774
  • readingTime: ۱ دقیقه
تیم بسکتبال فولاد مبارکه سپاهان

تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن و فولاد مبارکه سپاهان امروز سه شنبه در دربی اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایراسین، تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن و فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب لیگ برتر مردان ایران امروز سه‌شنبه پنجم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۵ به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

تیم بسکتبال فولاد مبارکه سپاهان در دور اول گروهی ۱۴ بازی انجام داد که با ۶ پیروزی و ۲۰ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت، لازم به ذکر است که طلایی‌پوشان پس از چند سال، امسال برای نخستین بار در لیگ برتر بسکتبال حضور دارند. شاگردان خسروی در دور دوم گروهی با تیم‌های ذوب‌آهن، هرمزگان و نفت آبادان هم‌گروه شدند که نفت را از پیش‌رو برداشتند و مقابل تیم هرمزگان شکست خوردند.

خسروی رسول سلطانیان را در اختیار ندارد و نکته قابل توجه این است که تنها تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، ذوب‌آهن و دو تیم نظامی دیگر بازیکن خارجی ندارند.

دربی اصفهان در لیگ برتر بسکتبال

تیم ذوب‌آهن نیز در دور اول گروهی ۱۴ بازی انجام داد که با ۱۲ پیروزی و ۲۶ امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم گرگان در رده دوم قرار گرفت. این تیم در دور دوم گروهی با تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، هرمزگان و نفت آبادان هم‌گروه شد. شاگردان کوهیان مقابل هرمزگان و نفت آبادان نیز به پیروزی رسیدند.

ذوب‌آهن نسبت به سپاهان بازیکنان باسابقه‌تری دارد، اما این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که تیم جوان سپاهان با انگیزه تا این جای لیگ جلو آمده است و مقابل ستاره‌های با سابقه ذوب‌آهن تیمی از پیش باخته نیست.

دربی اصفهان در لیگ برتر بسکتبال

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =