سیامک مرندی

مهدی مرندی گفت: امیدوارم در بازی امروز پیروز شویم و با خیال راحت مسابقات را ادامه دهیم.

مهدی مرندی، ملی پوش تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: خدا را شکر بعد از باخت‌های قبلی بردهای خوبی در برابر رقبا داشتیم که ارزشمند بود. در دو بازی‌ سختی که این دو هفته مهمان بودیم، سه امتیاز بازی را کامل گرفتیم.

وی با اشاره به بازی امروز با تیم راهیاب ملل مریوان، گفت: شرایط تیم خدا را شکر خوب است، تیم سپاهان تیم منظمی است و تیمی است که همه بازیکنان یکدل برای گرفتن نتیجه هستند. تیم ما یک تیم بزرگ و با تجربه است و امیدواریم بتوانیم دست پر از این بازی برگردیم.

ملی پوش تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: درباره حضور تماشاگران در سالن در اصفهان اطلاع خاصی ندارم.

مرندی درباره نبود برخی بازیکنان به علت مصدومیت یا سرماخوردگی گفت: افتخار می‌کنم که همه بازیکنان تیم یک‌دل برای بازی هستند. با مصدومیت آقای غفور از ناحیه زانوی، آقای کیاوش حیدری در دو بازی جایگزین شد که بی‌نظیر بازی کرد. آقای کیاوش حیدری و فرزاد ملابهرامی نیز در نبود آقایان غفور و پزشکی استثنایی بازی کردند. همچنین بازیکن جوان ما، مهدی بیاتی هم عالی بازی کرد.

وی گفت: ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه یک تیم استثنایی را تشکیل داده است.

ملی پوش تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان افزود: امیدوارم بازی امروز را پیروز شویم و با خیال راحت به مسابقات را ادامه دهیم.

مهدی مرندی، بازیکن 35 ساله اهل قزوین است که طی سال‌های گذشته در تیم ملی به خوبی نقش آفرینی کرده است.

او پیش‌تر در تیم‌هایی همچون شهرداری تبریز، پیکان تهران، بانک سرمایه، سایپا و... بازی کرده و از سال 99 در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بازی می‌کند.

تیم سپاهان، بعد از ظهر امروز، 3 بهمن 1400، در هفته بیستم لیگ برتر والیبال، میزبان راهیاب ملل مریوان است.

فولاد مبارکه سپاهان با 16 برد و 48 امتیاز، صدر نشین جدول و راهیاب ملل مریوان با 10 برد و کسب 30 امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =