آرم شرکت ایریسا

شرکت ایریسا گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شامل استانداردهای ایزو ۹۰۰۱،۱۰۰۰۲،۱۰۰۰۴، ۱۴۰۰۱ و ۴۵۰۰۱ را کسب کرد.


به گزارش ایراسین پس از طی فرآیند ممیزی برای کسب گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شامل استانداردهای ایزو ۹۰۰۱،۱۰۰۰۲،۱۰۰۰۴، ۱۴۰۰۱ و ۴۵۰۰۱ شرکت بین المللی ایریسا موفق به کسب این گواهینامه‌ها گردید.

این فرایند توسط شرکت کیفیت و انطباق کیهان، اولین شرکت ایرانی ثبت و صدور گواهینامه مورد تایید سازمان استاندارد و شریک تجاری شرکت CPG استرالیا، در تاریخ های ۲۸ و ۲۹ دی ماه با محوریت واحد تضمین کیفیت و تعالی سازمانی شرکت ایریسا انجام شد و طی ۲ روز واحدهای مختلف سازمانی به صورت حضوری توسط ممیزان از نظر الزامات سیستم مورد یکپارچه مورد ممیزی قرار گرفتند.

اکبر گل‌بو مدیرعامل شرکت بین المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون ضمن تشکر از تمامی همکاران در سازمان و تبریک به مناسبت کسب این گواهینامه ارزشمند گفت: باید به فرآیند ممیزی به عنوان یک فرصت برای بهبود، یادگیری و رفع مغایرت‌ها نگاه کرد و از همه همکارانم می‌خواهم از این فرصت نهایت استفاده را نمایند و از یافته‌ها، گزارشات، نقاط قوت و ضعف و عدم انطباق‌های احتمالی در راستای افزایش کیفیت و ارتقاء رضایت مشتریان بهره ببرند.

مدیرعامل شرکت ایریسا در ادامه افزود: مجموعه ایریسا باید از هم‌اکنون برای کسب و احراز گواهینامه‌های مهم دیگر از قبیل استاندارد سیستم های مدیریت امنیت اطلاعات، ایزو ۲۷۰۰۰، و همچنین استاندارد بین‌المللی مدیریت کیفیت در حوزه خدمات فناوری اطلاعات، ایزو ۲۰۰۰۰، برنامه ریزی‌های لازم را انجام نماید.

اکبر گل‌بو در پایان گفت: افتخار به دست آمده حاصل تلاش تمام کارکنان شرکت است و ان‌شاءالله شرکت ایریسا بتواند با بهره‌گیری از تجربیات و دانش‌های به دست آمده در فرایند ممیزی، در راستای اصلاح و بهبود عملکرد خود قدم بردارد.

شرکت ایریسا گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه دریافت کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =