فوتبال ایران

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فولاد مبارکه سپاهان برای قطع نوار ناکامی هفته های اخیر به مصاف پدیده مشهد خواهد رفت.

به گزارش ایراسین، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران روز دوشنبه سیزدهم دی‌ماه ۱۴۰۰، با انجام ۸ بازی برگزار می‌شود که در مهمترین دیدارها، آلومینیوم ارک میزبان استقلال تهران است، پدیده مشهد از فولاد مبارکه سپاهان پذیرایی می‌کند و پرسپولیس تهران میزبان تراکتور تبریز می‌باشد.

در ذیل به بررسی بازی‌های مهم این هفته می پردازیم:

پدیده مشهد–فولاد مبارکه سپاهان / شاگردان نویدکیا نوار ناکامی را قطع می‌کنند؟

تیم فولاد مبارکه سپاهان که در بازی‌های گذشته روی نوار ناکامی گام برداشته برای خارج شدن از بحران در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به مصاف تیم بحران زده پدیده می رود، نماینده مشهد از ۱۲ بازی تنها ۳ تساوی کسب کرده و در ۹ بازی بازنده بوده است، بازی با قعرنشین لیگ بهترین فرصت برای طلایی پوشان اصفهانی است که خود را از بحران خارج کنند. هرچند باید به این نکته واقف بود که شاگردان سیدعباسی چیزی برای از دست دادن ندارند و این کار را به نوعی برای سپاهان مشکل می کند.

به نظر می‌رسد بزرگترین مشکل سپاهان در این روزها عدم گلزنی و بی دقتی مهاجمان است، تیمی که در ۴ هفته گذشته تنها ۲ گل زده در ‌حالی‌که مهاجمان خوبی همچون محمدرضا خلعتبری، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو و حتی سجاد شهباززاده را در اختیار دارد.

نماینده طلایی پوش اصفهان در ۱۲ هفته گذشته ۷ برد، یک تساوی و ۴ شکست به دست آورده‌ و با کسب ۲۲ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

مشهد پایان بدشانسی‌های سپاهان/ تراکتور برای صدرنشینان بازی می‌کند

آلومینیوم اراک – استقلال تهران/ قهرمانی نیم فصل در اراک مشخص می‌شود

با توجه به اینکه استقلال تهران با ۲۸ امتیاز صدرنشین لیگ است، مصاف این تیم با آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به نوعی قهرمان نیم فصل را مشخص می‌کند و هر دو تیم به تساوی راضی نیستند و هر دو می‌دانند مساوی به سود رقباست.

آبی‌پوشان پایتخت درصورتی‌که ۲ بازی از ۳ بازی خود را با پیروزی پشت‌سر بگذارند و ۶‌ امتیاز کسب کنند، قهرمانی نیم‌فصل را به دست می‌آورند.

شاگردان رسول خطیبی در هفته قبلی اولین شکست فصل خود را در آبادان متحمل شدند تا استقلال تنها تیم بدون باخت لیگ برتر بیست و یکم باشد. آلومینیوم ۲۱ امتیازی روی پله چهارم جدول لیگ ایستاده و می‌خواهد همچنان به کسب نتایج خوب ادامه بدهد و این هفته بازی دشواری مقابل صدرنشین مسابقات دارد.

استقلال در حال حاضر با دو گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را دارد و گل زدن به آبی‌پوشان پایتخت سخت‌ترین کار ممکن در لیگ برتر است.

مشهد پایان بدشانسی‌های سپاهان/ تراکتور برای صدرنشینان بازی می‌کند

ذوب آهن اصفهان – فجر شهیدسپاسی/ سبزجامگان به دنبال پنجمین پیروزی

تراکتور تبریز تیمی بود که هفته گذشته ذوب آهن را از بحران نسبی خارج کرد و شاگردان مهدی تارتار با یک گل برتری به اصفهان بازگشتند، ذوبی‌ها در حال حاضر ۱۴ امتیازی و در رده دهم جدول ایستاده اند و بسیار امیدوار هستند که ۳ امتیاز بازی با فجرسپاسی را کسب کنند.

فجرشهید سپاسی هم ۷ هفته است رنگ پیروزی را ندیده و در ۴ هفته قبلی گلی به ثمر نرسانده است، این تیم در فولادشهر به دنبال حداقل امتیاز است و بازی بسته نماینده شیراز کار را برای ذوب آهن سخت می‌کند.

مشهد پایان بدشانسی‌های سپاهان/ تراکتور برای صدرنشینان بازی می‌کند

پرسپولیس تهران – تراکتور تبریز/ تراکتور به دنبال فرار از بحران

بدون شک این بازی حساس‌ترین مسابقه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران است، پرسپولیس در هفته گذشته تیم شایسته فولاد مبارکه سپاهان را شکست داد، هرچند در آن بازی سپاهانی‌ها فرصت‌های بسیاری را تبدیل به گل نکردند. ترکتور تبریز نیز با یک گل مغلوب ذوب آهن دیگر نماینده اصفهان شد، سولدو نتایج ضعیفی تا به اینجای کار کسب کرده و اگر بتواند پرسپولیس را شکست دهد، هواداران تبریزی به این مربی امیدوار خواهند شد. اکبر ایمانی غایب بزرگ تراکتور در بازی با پرسپولیس است او به دلیل ۴ اخطاره شدن نمی تواند این هفته در میدان حاضر شود.

مشهد پایان بدشانسی‌های سپاهان/ تراکتور برای صدرنشینان بازی می‌کند

برنامه مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، دوشنبه ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۰:

مس رفسنجان-صنعت نفت آبادان– ساعت ۱۴ - ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان

پدیده مشهد - فولاد مبارکه سپاهان– ساعت ۱۴:۳۰- ورزشگاه ثامن الائمه مشهد

نفت مسجد سلیمان - گل گهر سیرجان– ساعت ۱۵- ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان

هوادار تهران-نساجی مازندران– ساعت ۱۵- ورزشگاه انقلاب کرج

آلومینیوم اراک-استقلال– ساعت ۱۵- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

ذوب آهن اصفهان- فجر سپاسی شیراز– ساعت ۱۶:۱۵- ورزشگاه فولادشهر

پرسپولیس تهران - تراکتور تبریز– ساعت ۱۷- ورزشگاه آزادی تهران

فولاد خوزستان-پیکان تهران– ساعت ۱۷- ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =