سعید بزرگی

رکورد تولید سالیانه صبا فولاد خلیج فارس با افزایش38 درصدی نسبت به سال قبل به ثبت رسید و رکورد 857778.5 تن تولید در سال در دفتر افتخارات صبا فولاد خلیج فارس حک شد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس، سعید بزرگی مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شب یلدا ۱۴۰۰ ، بزرگترین اتفاق تاریخی در شرکت صبا فولاد خلیج فارس در عرصه تولید به ثبت رسید.

وی با اشاره به اینکه سال مالی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در شرکت صبا فولاد خلیج فارس در روز ۳۰ آذر سال جاری به پایان رسید، تصریح کرد: به لطف خداوند متعال و پس از افزایش 21درصدی تولید در سال مالی قبلی، این بار نیز در پایان شیفت تولید ۳۰ آذر1400 و در شب یلدا با همت پرسنل و کارگران خدوم شرکت، رکورد تولید سالیانه صبا فولاد خلیج فارس مجددا با افزایش38 درصدی نسبت به سال قبل به ثبت رسید و توانستیم رکورد 857778.5 تن تولید در سال را در دفتر افتخارات صبا فولاد خلیج فارس حک کنیم و در دو سال پیاپی با افزایش چشمگیر رکورد تولید، خاطره ای خوش برای مجموعه صبا فولاد خلیج فارس رقم خورد.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس افزود: صمیمانه از خدمات کارگران، پرسنل و مدیران خدوم شرکت صبا فولاد خلیج فارس که با همدلی و یکپارچگی این افتخار بزرگ را رقم زدند تشکر می‌کنم و همچنین از حمایت‌های مدیران هلدینگ، صندوق بازنشستگی کشوری و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که ما را در رسیدن به این هدف بزرگ یاری رسان بودن قدردانی می‌کنم.

بزرگی افزود: کسب این افتخار بزرگ در سال «تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» را به خانواده بزرگ بازنشستگان کشوری که سهام داران اصلی این شرکت هستند تبریک عرض می‌کنم.

مدیرعامل صبا فولاد خلیج فارس با اشاره به مشکلات پیش روی تولید در سال گذشته، تصریح کرد: ثبت رکوردهای متعدد تولید در سال گذشته و ثبت رکود تولید سالیانه در پایان سال مالی در شرایطی شکل گرفت که با قطعی‌های مکرر برق در تابستان و افت فشار و قطع گاز در زمستان گذشته رو به رو بودیم، که این اتفاق نشانه ی بهره گیری از برنامه ریزی های دقیق و مدیریت هوشمندانه تولید و همت والای جوانان خدوم شرکت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =