الکلاسیکو

در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فولاد مبارکه سپاهان مغلوب پرسپولیس شد.

به گزارش ایراسین، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه امام خمینی اراک میزبان پرسپولیس تهران بود که در نهایت با یک گل شکست خورد.

سپاهان نیمه نخست توپ و میدان را در اختیار داشت اما بر خلاف جریان بازی در دقیقه ۳۳ با حرکت خوب وحید امیری توپ در جناح چپ به علی شجاعی رسید که این بازیکن با ارسال دقیق به تیرک دوم، کمال کامیابی را در موقعیت گلزنی قرار داد. او با ضربه سر گل نخست را برای تیمش به ثمر رساند تا تیم محرم با شکست یک بر صفر به رختکن برود.

در ۴۵ دقیقه دوم هم شاگردان نویدکیا بازی را در اختیار داشتند اما در فرصت‌سوزی بهتر از گلزنی عمل کردند تا با شکست یک بر صفر به اصفهان برگردند.

فولاد مبارکه سپاهان با قبول چهارمین شکست ۲۲ امتیازی باقی ماند و جایگاه دوم را از دست داد.

ترکیب فولاد مبارکه سپاهان: کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، جلال علی‌محمدی(حسن شوشتری ۸۸)، مسعود ریگی (محمدعلی کریمی ۸۸)، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی (سجاد شهباززاده ۴۶) و محمدرضا خلعتبری (شهریار مغانلو۴۶) سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری (فرشاد فرجی ۶۷)، علی شجاعی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری، امید عالیشاه (مهدی ترابی ۴۵) و عیسی آل کثیر (رضا اسدی ۸۹) سرمربی: یحیی گل محمدی

تیم داوری: وحید کاظمی، حسن ظهیری، مهدی عالیقدر و رضا عادل

کارت زرد: فرشاد احمدزاده (۱۹)، سروش رفیعی (۴۱)، گئورگی ولسیانی (۳+۴۵) از سپاهان – علی نعمتی (۴۲)، میلاد سرلک (۲+۴۵)، علی شجاعی(۹۳) از پرسپولیس

دقایق حساس:

دقیقه ۱۱: حسینی روی ارسال سروش رفیعی اثر گذاشت و توپ به خلعتبری رسید که این بازیکن نتوانست توپ را تبدیل به گل کند.

دقیقه ۱۸: خلعتبری پس از پشت سر گذاشتن سیدجلال حسینی و شیری شوت کم دقتی را روانه دروازه لک تموده که توپ به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: ارسال زیبای خلعتبری روی سر سروش رفیعی نشست که ضربه سر این بازیکن با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه پرسپولیس تبدیل به اوت شد.

*گل اول پرسپولیس توسط کمال کامیابی نیا دقیقه ۳۳: ارسال علی شجاعی از سمت چپ با ضربه سر کمال کامیابی نیا تبدیل به گل شد.

دقیقه ۵۱: شوت مهدی ترابی را دروازبان سپاهان دفع کرد.

دقیقه ۶۲: ضربه امید نورافکن از زاویه بسته به تور کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۶۳: شوت فرشاد احمدزاده از زیر دست لک رد شد. در حالی که توپ داشت وارد دروازه می‌شد، سیدجلال حسینی آن را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۰: شوت سرکش جلال علی‌محمدی از پشت محوطه جریمه مماس با دیرک افقی به بیرون رفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =