مجتمع معدنی سرب و روی نخلک

میزان تولید شرکت های زنجیره سرب و روی ایمیدرو (انگوران و نخلک) طی 8 ماهه 1400 افزایش یافت.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، مجتمع سرب و روی انگوران از ابتدای فروردین تا پایان آبان، ۷۳۳ هزار و ۳۷۷ تن ماده معدنی تولید کرد که در مقایسه با رقم تولید مدت مشابه سال گذشته که عدد ۶۱۸ هزار و ۶۲۵ تن بوده است، حدود ۱۹ درصد رشد نشان می دهد.
همچنین طی این مدت، ۵۲۲ هزار و ۵۷۵ تن ماده معدنی سرب به شرکت های داخلی ارسال شده است. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۶۵۱ هزار و ۸۳۴ تن بوده که حدود ۲۰ درصد کاهش یافته است.
مجتمع سرب و روی انگوران در ماه آبان ۷۶ هزار و ۶۵ تن ماده معدنی تولید و ۴۶ هزار و ۶۰۷ تن ارسال کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که رقم ۶۷ هزار و ۶۹۵ تن تولید و ۹۷ هزار و ۲۹۳ تن بوده، به ترتیب ۱۲ درصد افزایش و ۵۲ درصد کاهش یافته است.

افزایش ۳۱ درصدی تولید کنسانتره سرب نخلک
شرکت سرب و روی نخلک از ابتدای فروردین تا پایان آبان امسال، ۵ هزار و ۷۰۸ تن کنسانتره سرب تولید کرده که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته که عدد ۴ هزار و ۳۶۷ تن بوده، ۳۱ درصد رشد یافته است.
این شرکت طی ۸ ماهه اخیر، ۱۳۸ هزار و ۱۸۹ تن ماده معدنی استخراج کرده که نسبت به آمار مدت مشابه سال گذشته که عدد ۳۷ هزار و ۲۲۵ تن بوده، ۲۷۱ درصد افزایش یافته است. میزان ارسال کنسانتره این شرکت نیز ۶ هزار و ۱۰۷ تن بوده که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته که رقم ۷ هزار و ۲۲۷ تن بوده، حاکی از کاهش ۱۶ درصدی است.
شرکت نخلک طی ماه آبان ۶۳۳ تن کنسانتره تولید، ۱۴ هزار و ۶۵ تن ماده معدنی استخراج و یک هزار و ۵۱ تن محصول ارسال کرد که در مقایسه با آمار آبان سال گذشته (تولید ۷۸۵ تن کنسانتره ، استخراج ۳ هزار و ۹۰۷ تن ماده معدنی و ارسال ۸۶۲ تن محصول)، به ترتیب ۱۹ درصد کاهش، ۲۶۰ درصد افزایش و ۲۲ درصد افزایش یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =