مدارس

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مدارس و امتحانات تا این لحظه به صورت حضوری برگزار می‌شود و اگر قرار بر این تغییر این روند باشد توسط ستادملی و استانی مقابله با کرونا اعلام خواهد شد.

آذرکیوان امیرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین در خصوص آخرین آمار واکسیناسیون دانش‌آموزان در استان اصفهان اظهار داشت: واکسیناسیون دُز سوم معلمان در حال انجام است و فرهنگیان با مراجعه به مراکز واکسیناسیون نسبت به دریافت دُز سوم واکسن کرونا اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مدارس به صورت حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در حال برگزاری است، گفت:  امتحانات هم به صورت حضوری برگزار می‌شود مگر آنکه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا مصوبه‌ای اعلام کنند که تا این لحظه اعلام نشده است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: اطلاعات مشخصی از اینکه چه تعداد دانش‌آموز و معلم دچار کرونا شده‌اند در اختیار نداریم اما مدرسه‌ای به دلیل شیوع کرونا تعطیل نشده است.

وی افزود: تاکنون در استان اصفهان ۸۰.۵۵ درصد دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و ۶۳.۳۳ درصد هم نسبت به دُز دوم واکسن اقدام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =