خیریه

پویش «ماندگار آب» با هدف ساخت آب‌انبار در استان سیستان و بلوچستان مورد استقبال هموطنان داخل و خارج کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، عباس دهکردی، رئیس هیئت‌مدیره «موسسه نیکوکاری باران لبخند» در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت رسانه در تنویر افکار عمومی و کاهش فقر فرهنگی در جامعه اظهار کرد: «موسسه نیکوکاری باران لبخند» در کنار قرض‌الحسنه اسلامی و خیریه صدیقه طاهره با هدف ارتقا سطح فکری و فرهنگی جامعه در ابعاد مختلف از سال ۹۵ تاکنون فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: موسسه نیکوکاری باران لبخند اهدافی نظیر حمایت از زنان بی‌بضاعت سرپرست خانواده و حمایت تحصیلی از دانش‌آموزان بااستعداد و نیازمند را در دستورکار قرار داده است. مجموعه فعالیت این موسسه نیکوکاری با خیریه صدیقه طاهره از نیم قرن اخیر تاکنون و همچنین در کنار قرض الحسنه اسلامی فعالیت می‌کند.

دهکردی با اشاره به اینکه هدف غایی این موسسه نیکوکاری اقدامات فرهنگی است، گفت: یکی از اقدامات این خیریه انتشار کتاب‌هایی نظیر دو قدم تا لبخند برای دانش‌آموزان بااستعداد و جزوه‌هایی نظیر «ایران ساختن» بوده است.

در ادامه زهره سبقت الهی، مدیرعامل «موسسه نیکوکاری باران لبخند» به توضیح بیشتری از این خیریه پرداخت و توضیح داد: این موسسه زیر نظر فرمانداری شهرستان اصفهان با شماره ثبت ۱۴۷۹۲ فعالیت خود را از ۵ سال گذشته آغاز کرده است و با برگزاری بیش از ۳۲ سمینار و کارگاه درصدد توانمندسازی زنان بی‌سرپرست و حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت است.

وی با اشاره به فعالیت رسانه اینترنتی «نذرستان» با آدرس www.nazrestan.ir بیان کرد: این سایت با هدف پرداخت نذر و اجرای پویش‌های خیرگونه فعالیت خود را از سال ۹۸ آغاز کرده است و یکی از معدود سراچه‌های نذر آنلاین در کشور محسوب می‌شود.

سبقت‌الهی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰ موضوع نذر در سایت «نذرستان» بارگذاری شده است، تصریح کرد: بر اساس نیاز روز جامعه موضوع نذرها مشخص می‌شود و اطلاعات افراد پس از واریز کردن نذر در سایت هم به صورت علنی و یا محرمانه بنا به درخواست فرد در پرونده‌ای ثبت می‌شود.

وی با اشاره به ۲۷ تفاهم‌نامه موسسه نیکوکاری باران لبخند با خیریه‌های مطرح کشور عنوان داشت: همکاری این موسسه با دیگر خیریه‌ها منجر به هدفمندی و هم‌افزایی متناسب با نیاز جامعه انجام می‌شود و همه خیریه‌ها فرصت همکاری با موسسه نیکوکاری باران لبخند را دارند.

سبقت‌الهی در ادامه به برگزاری پویش‌های متعدد موسسه نیکوکاری باران لبخند هم گریزی زد و گفت: پویش نذر زندگی با محوریت سلامت و درمان بیشترین استقبال را در بین نذردهندگان داشت و توانستیم از طریق این پویش کمک‌های بسیاری را به کودکان بستری در بیمارستان امام حسین(ع) داشته باشیم.

وی افزود: پویش «ماندگار آب» هم با هدف ساخت آب‌انبار در استان سیستان و بلوچستان مورد استقبال هموطنان داخل و خارج کشور قرار گرفت و پویش‌های مناسبتی عدیده هم انجام گرفته است و از هموطنان و همشهریان درخواست می‌کنیم هرگونه نذری را از طریق این سایت پرداخت کنند تا بتوانیم رنجی از آلام همنوع بکاهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =