محصولات خوراکی مواد غذایی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: ۹ هزار و ۶۶۱ مورد بازرسی برای مقابله با عرضه، نگهداری و فروش کالای قاچاق در سال جاری انجام شده است و نظارت ویژه بر بازار اقلام و کالاهای اساسی در بازار در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین به نقل از شاتا، ایرج موفق گفت: بازرسی‌های صنفی از انبارها و محل تخلیه بارها، مراکز عمده فروشی و خرده فروشی در مدت یاد شده به تشکیل ۸۹ پرونده قاچاق به ارزش بیش از ۶ میلیارد و ۲۱۹ میلیون تومان منجر شده است.

به گفته وی، در این مدت ۸۹۵ بازرسی غیر صنفی و ۸۸۷ گشت بازرسی مشترک در استان انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان اظهار داشت: بیشترین پرونده های کالای قاچاق کشف شده در سال جاری، مربوط به لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، دخانیات، پوشاک و لوازم خانگی بوده است.

وی با بیان اینکه تحقق قانون مبارزه با قاچاق کالا مستلزم اراده جدی، هماهنگی و همکاری متولیان و مسوولان امر مبارزه با قاچاق است، اضافه کرد: همه سازمان‌های مسوول در مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید همکاری لازم را داشته باشند تا پیگیری‌ها به نتیجه برسد.

موفق با بیان اینکه نظارت در بازار با حضور دستگاه‌های تخصصی و همکار از برنامه‌های پیش روی سازمان صنعت، معدن و تجارت خواهد بود، گفت: سامانه رسیدگی به شکایات مردمی به صورت شبانه روزی آماده دریافت و رسیدگی فوری به شکایات شهروندان در زمینه تخلفات اقتصادی است و شهروندان می‌توانند با دریافت کد پیگیری در کمترین زمان ممکن از نتیجه شکایت خود مطلع شوند.

وی بیان کرد: کارشناسان و بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت استان با دریافت سریع شکایت، نتایج اقدامات انجام شده را در اسرع وقت در سامانه درج می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =