تابش

معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان در دوازدهمین جلسه سامانه جامع تجارت، گفت: سامانه جامع تجارت یکی از کاربردی ترین پروژه های دولت الکترونیک است که به منظور انجام تجارت سالم و شفاف در اقتصاد ایران، در کم‌ترین زمان ممکن به وجود آمده است و یکی از برنامه‌های مدون دولت برای اجرای برنامه دولت الکترونیک است.

به گزارش ایراسین به نقل از شاتا، عباس تابش با بیان این مطلب، افزود: پیشرفت سامانه جامع تجارت در حضور بنگاه اقتصادی تولیدی، شبکه های پخش و اصناف و امکان رصد و پایش فعالیت این بنگاه ها، گام بلند دولت الکترونیک در زمینه کاهش فساد و شفافیت اقتصادی است.

وی افزود: شتاب در ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت سرعت بیشتری گرفته است و با پشتیبانی و آموزش و رفع نواقص و همکاری بین عوامل این شتاب قابل تقدیر است .

رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان همچنین بیان کرد: هرگونه سهل انگاری در ثبت اطلاعات و هرگونه کاهش همکاری در این زمینه با برخورد همکاران و معرفی به سازمان تعزیرات با دقت انجام می گیرد .

معاون وزیر صمت اضافه کرد: از تمامی فعالان که با پیگیری و فعالیت مضاعف پیشرفت قابل ملاحظه ای در ثبت اطلاعات لازم با این سامانه داشته اند ، تقدیر نمود.

همچنین تابش در دوازدهمین جلسه مستمر سامانه جامع تجارت در سازمان حمایت، گفت: سامانه جامع تجارت نمونه بارز شفاف سازی و تحول در امر اقتصادی و بازار است.

شایان ذکر است که مطابق وظایفی که در وزارت صنعت، معدن و تجارت ترسیم شده است، فعال سازی بعضی از رسته‌های فعالیتی مانند فعالان در تولید و توزیع مقاطع فولادی، لوازم خانگی، روغن موتور، محصولات پتروشیمی، پودر شوینده، پوشک و شیر خشک در سامانه تجارت از طریق سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =