بسکتبال

تیم بسکتبال فولاد مبارکه سپاهان در دور برگشت لیگ برتر باشگاه‌های کشور مغلوب مهرام تهران شد.

به گزارش ایراسین، در آغاز دور برگشت از گروه ب لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، امروز چهارشنبه ۱۷ آذرماه ۱۴۰۰، تیم‌های مهرام تهران و فولاد مبارکه سپاهان در سالن آزادی تهران به مصاف هم رفتند که میزبان با نتیجه ۱۰۵ بر ۹۴ به پیروزی رسید.  

در کوارتر نخست سپاهانی‌ها ۲۵ بر ۳۱ مغلوب شاگردان مصطفی هاشمی شدند. در کواتر دوم این شاگردان علی خسروی بودند که سوار بر بازی شدند و با کسب ۲۲ امتیاز و ۴ امتیاز بیشتر از مهرام برنده کواتر دوم شدند ولی نتیجه کماکان ۴۹ بر ۴۷ به‌سود مهرام رقم خورد.

در نیمه دوم و کواتر سوم، مهرامی‌ها با بازیکنان با تجربه و ملی‌پوش خود اختلاف را دوباره زیاد کردند و از حریف طلایی‌پوش پیش افتادند و با نتیجه ۸۱ بر ۷۴ مهرام به استقبال کواتر پایانی رفت. در کواتر پایانی نیز فولاد مبارکه سپاهان نتوانست نتیجه بازی را برگرداند و با نتیجه ۱۰۵ بر ۹۴ مغلوب شد.

عماد سلمانی با کسب ۲۴ امتیاز، ۶ ریباند و ۸ پاس منجر به گل بهترین بازیکن فولادمبارکه سپاهان بود و تأثیر بسزایی در بازی نزدیک تیمش مقابل مهرام داشت، پس از او نیز محمدرضا بهرام‌زاد با ۲۳ امتیاز و پیام کیانی با ۲۱ امتیاز، امتیازآورترین بازیکنان علی خسروی بودند.

در آن سوی میدان نیز لی‌هولمن بازیکن خارجی مهرامی‌ها با به‌دست آوردن ۲۹ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۲ پاس منجر با گل بهترین بازیکن زمین بود.

مهرام با این پیروزی به هفتمین پیروزی در ۸ بازی رسید و با یک بازی بیشتر نسبت به شیمیدر به صدر جدول رفت. سپاهان نیز پس از تحمل ششمین شکست مقابل تیم مدعی مهرام با همان ۲ پیروزی گذشته در رده پنجم جدول باقی‌ماند.

فولادمبارکه سپاهان ۲۷ آذرماه باید در دیدار نهم خود از ساعت ۱۵ به ‌مصاف صنایع هرمزگان برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =