عزت اله اکبری تالارپشتی

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه گروه فولاد مبارکه در نمایشگاه ایران‌متافو، فولاد مبارکه را افتخار کشور دانست و گفت: این شرکت نگین صنعت کشور است و تمامی فعالان حوزه معدن حامی صنایع و تولید هستند.

عزت‌اله اکبری تالارپشتی امروز(۱۷ آذرماه) در بازدید از غرفه گروه فولاد مبارکه در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی(ایران‌متافو) در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با بیان این که دولت و مجلس باید از تولید و صنعت حمایت کنند، اظهار کرد: اقتصاد کشور برخواسته از صنعت است و دولت‌مردان نباید تصمیماتی اتخاذ کنند که به صنعت آسیب وارد شود، حتی اگر دولت در آن صنعت سهامدار باشد.

وی افزود: ‌دولت نباید در امور تولید دخالت و تصدی‌گری کند چراکه نقش حمایتی و نظارتی داشته و باید اجازه دهد بخش خصوصی به تنهایی مدیریت کند. 

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این که صنایعی مانند فولاد مبارکه باید تکثیر شوند، خاطرنشان کرد: صنایع باید در بازارهای جهانی حضوری پررنگ داشته باشند، حتی اگر مواد اولیه مورد نیاز کشور را از خارج وارد کنیم.

وی در پایان با اشاره به قدمت شرکت فولاد مبارکه اذعان داشت: کسانی که این شرکت را تأسیس کردند، افکار بزرگی داشتند و توانستند آن را به این نقطه برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =