مدارس

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه آماری از ابتلا به کرونا درمدارس استان گزارش نشده است، گفت: مدارس اصفهان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بازگشایی شد.

آذرکیوان امیرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: در طرح شهدای مدافع سلامت مقرر شده است که اکیپ های سیار اعم از استقرار اتوبوس در محل مدارس یا تیم های مستقر در مدارس نسبت به پوشش وسیع واکسیناسیون دانش آموزان اقدام شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: امروز اول آذرماه، مدارس ابتدایی و متوسطه اول در استان اصفهان بازگشایی شد و دانش آموزان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت حضوری در کلاس حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه آماری از ابتلا به کرونا در مدارس استان اصفهان گزارش نشده است، گفت: حضور دانش آموزان در مدارس به صورت گروه بندی پانزده نفره است و دانش آموزان متناسب با جمعیت کلاس در روزهای مشخص در کلاس درس حاضر شوند.

امیرپور با اشاره به اینکه آمار دقیقی از حضور دانش آموزان متوسطه دوم نداریم، گفت: با توجه به اینکه شهر قرمزی در استان اصفهان نداریم تمام مدارس متوسطه دوم اقدام به بازگشایی کردند. بازگشایی مدارس متناسب با شرایط فیزیکی مدارس و امکانات موجود است و اولویت با آموزش حضوری است و هیچ مدیر مدرسه ای نمی تواند به صورت شخصی برای آموزش حضوری و مجازی تعیین تکلیف کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =