الودگی هوای اصفهان در روزهای قرمز کرونایی

عکس:مجتبی جهان بخش

کارشناس هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه شاخص کیفیت هوا در اصفهان ناسالم است،گفت: از فردا شاهد بارش پراکنده برف و باران در استان اصفهان خواهیم بود.

محمدرضا رفیعی، کارشناس هواشناسی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته دمای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۳ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به صفر درجه سانتی‌گراد رسید. طی این مدت چوپانان با دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد و فرودگاه شهید بهشتی با دمای منفی ۶ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه اصفهان بوده است.

وی با اشاره به اینکه شاخص کیفیت هوا در اصفهان ناسالم است، افزود: صبح امروز هم به علت پدیده مه‌دود با کاهش دید مواجه بودیم که گاهی کاهش دید به زیر هزار متر رسید. این شرایط تا فردا ادامه دارد و به علت برودت هوا و پایداری جوی شاخص آلودگی و کیفیت هوا بالاست.

رفیعی افزود: از بعدازظهر سامانه ناپایدار جوی در غرب استان اصفهان منجر به پارش پراکنده باران دراین مناطق می‌شود. فردا و پس‌فردا هم این سامانه تمام مناطق استان اصفهان را دربرمی‌گیرد و شاهد بارش پراکنده برف و باران درتمام مناطق استان اصفهان خواهیم بود.

این کارشناسی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به افزایش یک‌درجه‌ای دما در شهر اصفهان، تصریح کرد: افزود: دمای شهر اصفهان یک درجه سانتی‌گراد است. چوپانان با دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و فرودگاه شهید بهشتی با منفی ۴ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان اصفهان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =