والیبال سپاهان-مس رفسنجان

تیم فولاد مبارکه سپاهان در هفته هشتم لیگ برتر والیبال مردان ایران بازهم پیروز شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هفته هشتم لیگ برتر والیبال مردان ایران در حالی امروز چهارشنبه 26 آبان‌ماه 1400، با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای مختلف به اتمام رسید که تیم فولاد مبارکه سپاهان با شکست پاس از جایگاهش در صدر جدول تکان نخورد و تیم پیکان با پیروزی بر شاگردان بهروز عطایی جای هراز آمل را در رده سوم گرفت.

در حساس‌ترین دیدار تیم فولاد مبارکه سپاهان در سالن 25 آبان اصفهان میزبان تیم تازه لیگ برتری پاس گرگان بود که در پایان سپاهان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک پاس را از پیش‌رو بردارد تا شاگردان رحمان محمدی‌راد بدون شکست و ۲۳ امتیاز جایگاه خود در صدر را تثبیت کنند و گرگانی‌ها هم با همان ۳ پیروزی تا رده دهم پایین آمدند.  

تیم شهرداری ارومیه موفق شد با نتیجه ۳ بر یک از سد مس رفسنجان بگذرد تا ارومیه‌ای‌ها با کسب هفتیمن بردشان ۲۰ امتیازی شوند و جایگاهشان در رده دوم را تثبیت کنند و در سوی مقابل مس با قبول پنجمین باختش به رده یازدهم سقوط کرد. 

لبنیات هراز آمل و پیکان تهران به مصاف هم رفتند که در پایان این دوئل جذاب بین پیمان اکبری و بهروز عطایی این خودروسازان پایتخت بودند که توانستند با حساب ۳ بر صفر از سد هراز آمل بگذرند تا پیکان با کسب این پیروزی خارج از خانه پنجمین بردش را کسب کند تا با ۱۵ امتیاز جای شاگردان بهروز عطایی را در رده سوم بگیرد. آملی‌ها هم با همین تعداد پیروزی و ۱۳ امتیاز به رده چهارم سقوط کردند.  

تیم شهرداری گنبد در ادامه روزهای خوبش تحت هدایت عظیم جزیده موفق شد در سالن شهید گل عباسی ورامین دست به کار بزرگی بزند و با حساب ۳ بر یک از سد میزبان خود تیم شهرداری ورامین گذشت تا گنبدی‌ها با کسب چهارمین پیروزی خود ۱۳ امتیازی شوند و تا رده پنجم بالا بیایند. در سوی مقابل شاگردان ساسان خداپرست با ۴ برد و ۱۱ امتیاز به رده نهم نزول کردند.  

تیم انتهای جدولی سایپا در خانه والیبال میزبان هورسان رامسری بود که در هفته‌های گذشته با هدایت مسعود آرمات روی نوار پیروزی بود، اما در پایان این نارنجی‌پوشان پایتخت بودند که با حساب ۳ بر ۲ از سد هورسان گذشتند، اما شاگردان ناصر شهنازی با وجود کسب دومین بردشان همچنان در رده سیزدهم باقی ماندند. رامسری‌ها نیز با همین تعداد برد در رده دوازدهم قرار گرفتند.

در دربی کویرنشینان تیم بحران زده شهداب یزد در خانه با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب مهمانش تیم فولاد سیرجان شد تا یزدی‌ها با ۴ شکست و ۱۲ امتیاز به رده ششم سقوط کنند و سیرجانی‌ها هم با ۴ برد و همین تعداد امتیاز در رده هشتم ایستادند.  

در آخرین دیدار هفته هشتم تیم آذرباتری ارومیه میزبان تیم راهیاب ملل مریوان بود که در پایان این جدال ماراتن‌گونه این مریوانی‌ها بودند که توانستند با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میزبان قعر جدولی خود بگذرند تا راهیاب با کسب چهارمین پیروزی ۱۱ امتیازی شود و به رده هفتم صعود کند.

نتایج کامل دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر والیبال:

شهرداری ارومیه ۳ – مس رفسنجان ۱ (۲۳-۲۵، ۲۵-۲۱، ۲۵-۲۲ و ۲۵-۱۴)  

شهداب یزد صفر – فولاد سیرجان ۳ (۲۲-۲۵، ۲۳-۲۵ و ۲۰-۲۵)   شهرداری ورامین ۱ – شهرداری گنبد ۳ (۲۳-۲۵، ۲۷-۲۵، ۲۲-۲۵ و ۲۰-۲۵)  

سایپا ۳ – هورسان رامسر ۲ (۱۷-۲۵، ۲۵-۱۵، ۲۵-۲۱، ۲۱-۲۵ و ۱۵-۸)  

هراز آمل صفر – پیکان ۳ (۲۳-۲۵، ۱۵-۲۵ و ۲۳-۲۵)  

فولاد مبارکه سپاهان ۳ – پاس گرگان ۱ (۲۵-۱۹، ۲۲-۲۵، ۲۵-۱۴ و ۲۵-۱۹)  

آذرباتری ارومیه ۲ – راهیاب ملل مریوان ۳ (۲۵-۱۲، ۲۵-۲۷، ۱۹-۲۵، ۲۱-۲۵ و ۱۳-۱۵)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =