آیین بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط عمومی ایران

رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط عمومی گفت: متاسفانه هنوز موفق نشدیم نقش روابط عمومی را برای مردم تفهیم کنیم. مردم هنوز نمی‌دانند روابط عمومی می‌تواند باعث ایجاد تحول در زندگی شود و آن را بهبود بخشد.

غلامرضا کاظمی دینان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: ما باید با حرکت‌هایی مشابه آیین بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط عمومی ایران، روابط عمومی را در جامعه مطرح کنیم. متاسفانه هنوز موفق نشدیم نقش روابط عمومی را برای مردم تفهیم کنیم. به بیان دیگر مردم هنوز نمی‌دانند روابط عمومی می‌تواند باعث ایجاد تحول در زندگی شود و آن را بهبود بخشد. البته این مستلزم عملکرد صحیح روابط عمومی‌ها است.

وی افزود: هنوز مدیرانی وجود دارند که روابط عمومی و عملکرد آن را نمی‌شناسند و به روابط عمومی به عنوان مسئول تشریفات می‌نگرند در حالی که معنی فعالیت روابط عمومی این نیست؛ روابط عمومی استراتژی سازمان را می‌نویسد، سیاست‌گذاری می‌کند و سازمان را مدیریت می‌کند. اما با چنین اقداماتی می‌توانیم مدیران را نسبت به این موضوع آگاه کنیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط عمومی گفت: پیشنهاد می‌کنم رویدادهایی نیز با حضور مدیران سازمان و شرکت‌ها برگزار شود تا اساتید روابط عمومی نقش این حوزه را برای موفقیت خود مدیر تشریح کنند. اینگونه مدیر می‌فهمد با داشتن یک روابط عمومی متخصص، دانا و دانشمند هیچگاه خار در پایش نخواهد رفت.

روابط عمومی فولاد مبارکه عملکرد خبی از خود نشان داده است

وی درباره اهدای مدیریت ناب در عرصه روابط عمومی به شرکت فولاد مبارکه نیز اظهار کرد: این شرکت تاکنون عملکرد خوبی داشته است. روابط عمومی فولاد مبارکه توانسته اقدامات خوبی برای شناساندن فولاد مبارکه و حمایت از کارکنان خود انجام داده‌اند. به طور کل چنین حرکتی (اهدای جایزه به روابط عمومی‌های برتر) اقدام درستی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =