• ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
  • کد خبر: 19979
  • readingTime: ۱ دقیقه
بورس بازار سرمایه بازار سهام

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (دوشنه؛ ۱۰ آبان) برخلاف روند روزهای گذشته، صعودی شد و با ۲۱ هزار و ۱۱۴ واحد رشد به یک میلیون و ۳۶۱ هزار و ۴۰۶ واحد رسید. شاخص کل هم وزن هم با ۳۱۲۲ واحد رشد به ۳۶۳ هزار و ۱۰۵ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (دوشنه؛ ۱۰ آبان) برخلاف روند روزهای گذشته، صعودی شد و با ۲۱ هزار و ۱۱۴ واحد رشد به یک میلیون و ۳۶۱ هزار و ۴۰۶ واحد رسید. شاخص کل هم وزن هم با ۳۱۲۲ واحد رشد به ۳۶۳ هزار و ۱۰۵ واحد رسید.

در این میان نمادهای فولاد، فملی، کگل، شپنا، شبندر، شتران و وغدیر بیشترین تاثیر در شاخص کل (همه مثبت) و نمادهای برکت، فولاد، کدما، غزر، شپنا، فسبزوار و کیمیاتک بیشترین تراکنش در این بازار را به خود اختصاص دادند.

در بازار فرابورس هم وضعیت مشابه بازار بورس بود و شاخص کل آن بر خلاف روزهای گذشته روند مثبت در پیش گرفت. بر اساس آخرین معاملات این بازار، شاخص کل فرابورس با ۱۶۹ واحد رشد به ۱۹ هزار و ۴۰۰ واحد رسید.

در این میان نمادهای آریا، ذوب، صبا، شگویا، غصینو، فرابورس و شراز بیشترین تاثیر در شاخص کل فرابورس (همه مثبت) و نمادهای فجهان، فرابورس، توسن، کرمان، مدیریت، غگیلا و وهامون بیشترین تراکنش بازار را به خود اختصاص دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =