پلیس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: مشکل اصفهان تردد روزانه است چراکه با توجه به آلودگی هوا نیاز است که طرح زوج و فرد اجرایی شود تا از بار ترافیکی هسته مرکزی شهر کاسته شود و طرح تردد شبانه تاثیری بر کاهش ترافیک کلانشهر اصفهان ندارد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: درباره اثربخشی طرح منع تردد شبانه نیاز است که متخصصان بررسی کنند اما آنچه مبرهن است این است که اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی کلان‌شهر اصفهان ضروری است.

وی افزود: مشکل اصفهان تردد روزانه است چراکه با توجه به آلودگی هوا نیاز است که طرح زوج و فرد اجرایی شود تا از بار ترافیکی هسته مرکزی شهر کاسته شود و طرح تردد شبانه تأثیری بر کاهش ترافیک کلان‌شهر اصفهان ندارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: اگرچه اعمال طرح زوج و فرد تردد کادر درمان و کسبه و شاغلان در خیابان‌های هسته مرکزی شهر را با مشکل روبرو می‌سازد اما برای روان‌سازی ترافیک ناگزیر به اجرای طرح ترافیک و طرح زوج و فرد هستیم که در آینده نزدیک تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی می‌شود.

گفتنی است رئیس پلیس راهور تهران، فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران و تعدادی دیگر از مسئولان و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا شائبه اثربخش بودن طرح منع تردد شبانه را مطرح کرده‌اند و رئیس پلیس راهور ناجا از مکاتبه با وزارت کشور در مورد اثربخشی طرح منع تردد شبانه خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =