جشنواره هفته سپاهان

همایش اقتدار و شکوه ورزشی خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، به مناسبت شصت و هشتمین سالروز تأسیس باشگاه سپاهان و آخرین روز از گرامیداشت هفته سپاهان با حضور ورزشکاران و کادر فنی سازمان‌یافته در قالب ۹۳ تیم ورزشی آقایان و بانوان در ورزشگاه بزرگ نقش جهان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، به مناسبت شصت و هشتمین سالروز تأسیس باشگاه سپاهان و آخرین روز از گرامیداشت هفته سپاهان(سپاهان، استعدادیابی و سرمایه انسانی)، همایش اقتدار و شکوه ورزشی خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان روز جمعه(۷ آبان‌ماه) با حضور ورزشکاران و کادر فنی سازمان‌یافته در قالب ۹۳ تیم ورزشی آقایان و بانوان، بیش از ۲ هزار ورزشکار، مربی و کادر فنی اجرایی به همراه مدیران ارشد شرکت فولاد مبارکه، مسئولان شهری و استانی اصفهان و سرکنسولگری کشور روسیه در اصفهان با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در ورزشگاه بزرگ نقش جهان اصفهان برگزار شد.

همایش اقتدار و شکوه ورزشی خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد

در ابتدای این همایش که با حضور پرشور هواداران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید، گروه رزم‌نوازان ارتش جمهوری اسلامی ایران به اجرای برنامه پرداختند.

هفته سپاهان، سالروز جهانی شدن سپاهان است

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان اصفهان و خدمت‌گزاران فقید این باشگاه، خیرمقدم به هواداران، ورزشکاران، خانواده‌هایشان و مهمانان ویژه این همایش اظهارکرد: هفته سپاهان، سالروز جهانی شدن سپاهان یعنی حضور این تیم در جام باشگاه‌های جهان است.

همایش اقتدار و شکوه ورزشی خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد

وی با بیان این که درخشش سپاهان از وقتی آغاز شد که این تیم با شرکت فولاد مبارکه پیوند خورد و موفقیت باشگاه سپاهان مرهون زحمات کارگران و مدیران فولاد مبارکه است، افزود: ما تلاش می‌کنیم در ایران، آسیا و جهان پر افتخارتر بوده و با الگوهای بین‌المللی، راه‌ موفقیت را بیش از پیش بپیماییم.

پس از سخنرانی مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، گروه سرود بچه‌های آسمان به اجرای برنامه پرداخت؛ این گروه برگزیده جشنواره نغمه‌های طلایی بود که در این همایش با حضور دکتر محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از اعضای این گروه تجلیل گردید.

ضرورت رعایت اخلاق و معنویت در کنار موفقیت در عرصه‌های مختلف ورزشی

در ادامه این مراسم، دکتر محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در سخنانی ضمن تبریک به مناسبت شصت و هشتمین سالگرد تأسیس باشگاه سپاهان گفت: هر ملتی نیاز به الگو دارد و در میان همه عرصه‌ها، ورزش پتانسیل بیشتری برای اسطوره‌پروری و الگوسازی دارد.

وی با بیان این که ایجاد نشاط و هیجان نیز یکی از آثار مهم رشد ورزش قهرمانی است، افزود: پیروزی جوانان در عرصه‌های مختلف ورزشی برای ملت ما شادی‌آور بوده و نقطه اوج این اتفاق تبدیل قهرمان به یک اسطوره است.

همایش اقتدار و شکوه ورزشی خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با تأکید بر ضرورت رعایت اخلاق و معنویت در کنار موفقیت در عرصه‌های مختلف ورزشی خاطرنشان کرد: در فرهنگ کشورمان از این موضوع به عنوان پهلوانی یاد می‌شود که ورزشکاران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان علاوه بر ورزش، باید در اخلاق و معنویت نیز الگو باشند که قطعاً نتیجه آن شادی و نشاط برای کارکنان فولاد مبارکه، هواداران باشگاه، مردم شهر و استان و در نهایت مردم کشورمان ایران است؛ برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری برای تیم‌های پایه ورزشی برای رسیدن به این هدف ضروری است.

حمایت فولاد مبارکه از ورزش در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی

وی با بیان این که ورزش توأم با اخلاق می‌تواند سبک زندگی جامعه را متحول و سلامت جسم و روح را به ارمغان آورد، تصریح کرد: ورزش بهترین وسیله برای پر کردن اوقات فراغت جوانان است؛ حمایت شرکت فولاد مبارکه از باشگاه سپاهان برای عمل کردن به این مسئولیت اجتماعی است.

طیب‌نیا عنوان داشت: تیم‌داری باشگاه و توجه به تیم‌های کارگری، توجه به ۹۳ تیم ورزشی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، حمایت از هیأت‌های ورزشی استان اصفهان و ورزش بانوان، همه برای تحقق این مسئولیت اجتماعی بوده که با حمایت هواداران این باشگاه، موفقیت‌ها را پررنگ‌تر خواهد کرد.

همایش اقتدار و شکوه ورزشی خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد

پس از سخنرانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، با حضور مسئولان حاضر در این همایش از ملی‌پوشان باشگاه فولاد مبارکه‌ سپاهان در تیم‌های مختلف تجلیل به عمل آمد.

در ادامه این همایش، میثاق‌نامه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حضور، مدیران، ورزشکاران، هواداران و دیگر حاضران جلسه قرائت شد.

لازم به ذکر است در حاشیه این همایش، ورزشکاران مختلف باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به اجرای برنامه‌های ورزشی مهیج پرداختند و در پایان، ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی این باشگاه در حضور بیش از ۳۵ هزار هوادار آیین رژه اقتدار را اجرا نمودند.

همایش اقتدار و شکوه ورزشی خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =