رئال‌مادرید

تیم فوتبال رئال‌مادرید با برتری 2 بر یک مقابل بارسلونا فاتح ال‌کلاسیکو شد.

به گزارش ایراسین، در چارچوب مسابقات هفته دهم لالیگا، تیم بارسلونا امروز یکشنبه دوم آبان ماه ۱۴۰۰ میزبان تیم رئال مادرید بود که با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

در این مسابقه حساس داوید آلابا در دقیقه ۳۲ موفق به گلزنی برای رئال شد. این بازی با درگیری زیاد دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۳+۹۰ لوکاس واسکز روی ریباند موفق شد دومین گلزن این دیدار باشد.

برای تیم بارسلونا هم سرخیو آگوئرو در دقیقه ۷+۹۰ گلزنی کرد اما تاثیری روی روند نتیجه نداشت و آنها با اختلاف یک گل در نهایت شکست خوردند.

این مسابقه با کسب سه امتیاز حساس توسط رئال مادرید در حالی رقم خورد که بالاخره کارلو آنچلوتی موفق شد در نیوکمپ حریفش را شکست بدهد، وی پیش از این موفق نشده بود بلوگرانا را در این ورزشگاه از پیش رو بردارد.

ترکیب بارسلونا: ترشتگن، جرارد پیکه، سرجینو دِست، سرجیو بوسکتس، ممفیس دپای، آنسو فاتی(سرخیو آگوئرو)، جوردی آلبا، فرانکی دی‌یونگ(سرخیو روبرتو)، اسکار مینگوئزا(کوتینیو)، اریک گارسیا و گاوی(لوک دی‌یانگ)

ترکیب رئال: تیبو کورتوآ، میلیتائو، داوید آلابا، تونی کروس، کریم بنزما، لوکا مودریچ، کاسمیرو، لوکاس واسکز، وینیسیوس (آسنسیو)، رودریگو (والورده) و فرلان مندی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =