کاهش دما

کارشناس هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش دما در اصفهان گفت: امروز جوی نسبتا ناپایدار در استان اصفهان حاکم می شود و آسمان صاف تا کمی ابری و در بعدازظهر افزایش ابر و وزش نسبتا شدید باد پیش بینی می شود.

محمدرضا رفیعی، کارشناس هواشناسی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: امروز جوی نسبتاً ناپایدار در استان اصفهان حاکم می‌شود و آسمان صاف تا کمی ابری و در بعدازظهر افزایش ابر و وزش نسبتاً شدید باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در مناطق شرقی استان اصفهان وزش شدید باد با گردوخاک محلی همراه می‌شود و در مناطق مرتفع هم به احتمال کم بارش باران دور از انتظار نیست.

این کارشناس هواشناسی با اعلام کاهش روند دما تا روز شنبه در استان اصفهان گفت: طی شبانه‌روز آینده دمای اصفهان با ۲ الی ۵ درجه کاهش دما همراه است که به کشاورزان برای اقدامات پیشگیرانه از سرمازدگی توصیه می‌شود و رانندگان هم در هنگام تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان اصفهان احتیاط لازم را به خرج دهند.

وی اعلام کرد: دمای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات ۲۶ درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین ساعات به ۸ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. اصفهان با دمای ۲۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بوئین میاندشت با دمای منفی دو درجه سردترین شهر استان اصفهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =