تکریم پیشکسوتان

نشست هم‌اندیشی و تکریم پیشکسوتان هیأت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد.

به گزارش ایراسین، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش نشست هم‌اندیشی و تکریم پیشکسوتان هیأت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان با حضور امیرحسین صمدانی رئیس این هیأت در سالن زرین هتل کوثر اصفهان برگزار شد.

شاید بیش از یک دهه، هیأت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان، پیشکسوتان گرانقدر را دور هم جمع نکرده بود، اما امروز این عزیزان یک روز به یادماندنی را تجربه کردند.

در کنار دیدن دوستان و یاران قدیمی، انتقادات و پیشنهادات خود را در راستای توسعه رشته‌های بولینگ، بیلیارد و بولس ارائه دادند که مهم‌ترین بحث کمبود زیرساخت‌های رشته بولینگ و بولس بود که در این بین امیرحسین صمدانی رئیس هیأت استان اصفهان قول مساعد داد با تلاش و پیگیری مسئولین هیأت و جامعه مخاطب این کمبودها به حداقل برسد.

رئیس هیأت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان در پایان اظهار داشت: به خود می‌بالیم که در جمع پیشکسوتان ارجمند هستم و باعث افتخار ما خواهد بود که از نظرات، انتقادات و پیشنهادات آن‌ها در راه توسعه رشته‌های مذکور بهره ببریم و نقشه راهی برای ما باشد.

امیرحسین صمدانی پیشکسوتان را سرمایه‌های گرانقدر دانست و تأکید کرد: همواره از تجربه گران‌بهای پیشکسوتان استقبال می‌کنیم و این تجربیات را ذخیره بزرگ می‌دانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =